Hučeli dost,ložiska na klice,tak jsem rospulil motor a vyměnit ložiska,ale mám problém se středovým ložiskem mezi klikamy. pro výměnu je to třeba rozlisovat.repass kliky i s ojniční sadou 3500-4500,což je raketa.výměna samotného ložiska do cca 2000.Ale dotaz zní,když to rozlisujou,tak jestli to zlisují a vyváží jako to bylo z výroby?Ojnice nemají vůli nahoru a dolu,pouze do stran,takže se nezdají špatné.Také mě někteří opraváři povídali,že středové ložisko přežije 2 krajní ložiska a se středovým se už vyplatí udělat celkový repass(je to pro ně kšeft).Středové ložisko má vůli do stran,ale nikoliv nahoru a dolů.Motor má najeto něco kolem 35000+- a nebyl nikdy půlen ani výbrus nebyl dělán.Má ta výměna ložiska význam,když to vemu,že najezdím +- 200km ročně max? díky za kladné či záporné reakce.....
1 reakcí na tento příspěvek repass motoru-středové ložisko výměna
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Čep kyvné vidlice hranatá ČZ ČZ 175/477, ČZ 250/471, ČZ 175/487, ČZ 350/472 | Kalasnikov | 25 | 25.1.2023 v 16:04 Kalasnikov |
CZ 250/471 spojka ČZ 250/471 | sikmar | 14 | 20.1.2023 v 21:20 pech. |
GO motoru Jawa ČZ 250/471 | Otajs | 8 | 2.12.2022 v 20:20 Radovann |
Čz 250/471 oilmaster ČZ 250/471 | zilvaré | 5 | 7.11.2022 v 17:22 alezio |
Čz 250/471 custom mk1 ČZ 250/471 | zilvaré | 2 | 22.4.2022 v 07:50 Dolin |