


2 reakcí na tento příspěvek aditiva VIF
Ano, mám, je to jediná firma, která svoje aditiva přímo vyvíjí na paliva, která jsou v Česku distribuována. Nevyrábí se to v Česku, všechno je to podle receptur, které jsou postaveny podle paliv v ČR vyráběno v Lang Chemie v Braunau.
Benzíny, které jsou od distributorů aditivovány přímo těmito aditivy od VIF:
Verva 100 (Benzina), 95 Optimal (Eurooil), takže tu zkušenost máme víceméně všichni.
Takže jestli jezdíš na Vervu 100, nebo na 95 Optimal, tak už to tam máš.
1 reakcí na tento příspěvek aditiva VIF

otázka není jestli má něco žít, ale
1) jestli je to k něčemu dobré
2) jestli to stojí za ty peníze.
1) ano, v této koncentraci to má svůj smysl a dlouhodobý technický přínos pro motor
2) za ty peníze bych si to do auta nelil. Do motorky, kterou nehodlám prodávat a kterou mám pro radost, ano.
Ale jinak si klidně věř čemu chceš. A věř i tomu, že jestli si o aditivaci pohonných hmot ty něco jen myslíš, tak že já o tom docela dost vím.
Naše pumpy sice garantují kvalitní aditivovaná paliva..ale zkrátka jim moc nevěřím. Jinak vif do moto má také své opodstatnění...když nic..prodlouží životnost trysek a pal čerpadla..
PS kdo maže ten jede...kdo ne tak zpravuje..a pak si naříká a píše trapne recenze na net.. to platí obecně i o výměnách olejů v motorech a tzvn..doživotních náplních v automatických převodovkách..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aditiva VIF
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aditiva VIF
J.M.K. píše: splasenytrubky> Nejspíš to s těmi aditivy tak úplně pravda nebude... předloni jsem do veterána natankoval plnou nádrž toho Optimal95 a nejen, že se zhoršily starty a tah motoru, ale ještě to navíc oddělalo ventilky v čerpadle. Přímo na pumpě mně bylo řečeno (znají mě tam léta, tak pravdu řeknou a tankuju jen u nich), že nějaká aditiva tam sice jsou, ale že těch biosraček je v tom více, jak v N95 a ne, že tam nejsou, jak je v reklamách tvrzeno. Začal jsem potom tankovat opět N95 a používat onen VIF aditiv do benzinu, společně s PbAditivem a po pár nádržích se chod motoru razantně změnil, zlepšily se starty a zatímco předtím vůz už nad 85km/h moc netáhl, následně hravě překročil povolených 140km/h. Na podzim byl vůz odstaven s plnou nádrží, tak za pár neděl (až bude stabilnější počasí a s jistotou nebude nikde sůl na vozovce) uvidím, zda VIF skutečně potlačí negativní vlivy těch biosraček na degradaci benzinu. Motor je tady dost cimprlich a na kvalitu paliva je sakra háklivý.
Biosložka není v naftě, ta reklama se týká jen nafty, nikoliv naturalu, v něm ethanol normálně je. A když si necháš plnou nádrž benzínu s lihem přes zimu a nejezdíš, bude se to chovat stejně jak u motorky. Aditiva rozpouštějí úsady, takže to, co popisuješ, je docela dobře možné a vcelku to odpovídá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aditiva VIF
splasenytrubky píše: Biosložka není v naftě, ta reklama se týká jen nafty, nikoliv naturalu, v něm ethanol normálně je. A když si necháš plnou nádrž benzínu s lihem přes zimu a nejezdíš, bude se to chovat stejně jak u motorky. Aditiva rozpouštějí úsady, takže to, co popisuješ, je docela dobře možné a vcelku to odpovídá.
v naftě není biosložka?
a proč si myslíš,že se pěstuje tolik řepky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aditiva VIF
Dolph-cz píše: v naftě není biosložka?
a proč si myslíš,že se pěstuje tolik řepky?
biosložka není v naftě nikde na Eurooilu, o čem si myslíš, že se tu bavíme Mlho? Na ostatních pumpách zpravidla ano.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aditiva VIF
splasenytrubky píše: biosložka není v naftě nikde na Eurooilu, o čem si myslíš, že se tu bavíme Mlho? Na ostatních pumpách zpravidla ano.
jo takhle,všude jinde je,ale na eurooilu ne??závidím ti tvůj optimismus/naivitu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aditiva VIF
Dolph-cz píše: jo takhle,všude jinde je,ale na eurooilu ne??závidím ti tvůj optimismus/naivitu.
nezáviď, nevíš kdo ti to píše, je to tak. Na EuroOilu není v naftě žádný methylester řepkového oleje, ani žádná jiná biosračka. Pokud toužíš spalovat tuhle hmotu, můžeš si tam koupit buď B30 (Ekodiesel), nebo B100 (Biodiesel),ale nafta je čistá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aditiva VIF
splasenytrubky píše: nezáviď, nevíš kdo ti to píše, je to tak. Na EuroOilu není v naftě žádný methylester řepkového oleje, ani žádná jiná biosračka. Pokud toužíš spalovat tuhle hmotu, můžeš si tam koupit buď B30 (Ekodiesel), nebo B100 (Biodiesel),ale nafta je čistá.
A nevíš čistě náhodou jak je na tom benzina a jejich ,,produkty"?
1 reakcí na tento příspěvek aditiva VIF

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aditiva VIF
čurdaracer píše: benzina mě zajímá taky.... beru vervu disel do nového auta tdci dle testů jeto prej nejlepší nafta v čr
Verva diesel, je skutečně dobrá. Netroufl bych si sice tvrdit, jestli je nejlepší, ale nadprůměrná je určitě. Je z rafinerie v Kralupech, aditivovaná na cetanové číslo 60, v zimě zpravidla ještě i na lepší zimní vlastnosti.
Otázkami je:
jestli to cetanové číslo 60 opravdu k něčemu potřebuješ,
jestli vítáš, že v ní většinou vždycky bude biosložka čili MEŘO
jestli pozitivně snášíš, že Benzina již dávno není česká firma
jestli v zimě nevadí, že stejných či lepších zimních vlastností dosahuje běžně nafta odjinud i bez aditiv
a jestli ti nevadí její přemrštěná cena
Pokud sis na převážnou většinu odpověděl "ano", pak to je nafta pro tebe.

edit jen slovíčka.
Naposledy editováno 29.03.2015 23:28:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aditiva VIF
1 reakcí na tento příspěvek aditiva VIF
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aditiva VIF
Pher píše: splasenytrubky> Ze zákona má být předepsané minimální množství biosložky v naftě. Jak to řeší Eurooil? Kompenzují to prodejem tý bionafty?
to minimální množství je procentní podíl na množství nafty vydané daňovým skladem, nemusí být v každém litru. Takže přesně jak píšeš, pokud se to biopalivo expeduje v dostatečné míře jako B30, případně B100 a celkový objem se plní, není důvod ho přidávat do normální nafty.
čurdaracer píše: tak samozřejmě jsem ovlivněn tím testem a a tím že prodejce ve fordu ji doporučil s ohledem na životnost vstřikovačů a čerpadla... o vif jsem taky uvažoval a známej mě cpal nějaký tablety.. prej hotovej zázrak... no nemám odvahu to hodit do auta za 700 tis
aditivum pro Vervu Diesel (je to jen aditivovaná běžná nafta) vyrábí právě VIF.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aditiva VIF

Naposledy editováno 30.03.2015 00:00:23
Pher píše: splasenytrubky> Já že jsem o tomhle přelévání procent slyšel i od jiné značky, OMV??? Zajímavý námět s tím EO...
OMV nemá v ČR žádný daňový sklad. Jsou odkázáni jen na to, co jim tady prodají, plnění biopovinnosti se dost blbě předem garantuje.
1 reakcí na tento příspěvek aditiva VIF
VIF používám do všech motorek. Tu plechovku s sebou netahám, tankuju si všechno doma z kanystrů. A když potřebuju vyjímečně nabrat na cestě, tk holt VIF nepřidám nebo sosnu vervu 100. Tu taky dávám na zimu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
reset servisu na Kawasaki Versys 650 Kawasaki Versys 650, Kawasaki Versys 1000 | Hřib71 | 4 | 17.4.2025 v 10:34 FiZzeR |
Výměna sníženého sedla Kawasaki Versys 650 | NiCKSON | 1 | 12.4.2025 v 22:34 NiCKSON |
Upadený ventil Kawa 650 (er, versys... Kawasaki Versys 650 | ramlik | 8 | 9.4.2025 v 20:51 Kohlstein |
Co to je Generátor vodíku [1, 2] Kawasaki Versys 650 | Fic6 | 33 | 20.11.2024 v 20:19 combust |
Ventilové vůle - kdo umí Ústecký kr... Kawasaki Versys 650 | RiosCZE | 1 | 13.10.2024 v 20:00 JwKS_Pavel |