kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Na jedné rally jsem přišel o sadu nových desek za jeden den. Zadní Michelin Power RS se odporoučel po 4 sekcích na dromu. Zadní špuntová guma na SERku nedala nikdy víc než 1000 km. Na R6 na Supercorse dám ještě 4 sekce a bude po ní. Nájezd tak 1000 km. Atd., atd.
Ale je mně jasné, že je problém ve stylu a podmínkách používání. Až na tu řetězovku. Ta předchozí tam vydržela rozhodně déle.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: t_freedom> No. Z devítek to vždycky dřív upadne. Naposledy jsem se vyvrátil v KTM, když mně na garančce řekli, že na SERku odešla řetězovka, jestli ji mají měnit. Byla tam 3 tis. km. Tak jsem jim řekl, ať tam tu kšandu nechají, kdyby mě to mělo někde nechat. Že ta 5 tis. musí nakroutit.
Na jedné rally jsem přišel o sadu nových desek za jeden den. Zadní Michelin Power RS se odporoučel po 4 sekcích na dromu. Zadní špuntová guma na SERku nedala nikdy víc než 1000 km. Na R6 na Supercorse dám ještě 4 sekce a bude po ní. Nájezd tak 1000 km. Atd., atd.
Ale je mně jasné, že je problém ve stylu a podmínkách používání. Až na tu řetězovku. Ta předchozí tam vydržela rozhodně déle.
A to tě ještě to motorkaření baví? Nechceš se dát na rybaření? Tam by ti mohlo všechno vydržet dýl