kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ale je fakt, ze jsem nezkousel uplne moderni motorky ale 890r … takze treba je tam tak velkej rozdil, ze cloveka uz nelaka sednout si na neco z devadesatek. Coz je ostatne duvod, proc si tyhle stroje nepujcuju
Ale vzdy kdyz nekde potkam zajocha na monsteru, tak se mi ta motorka libi.. prestoze mi monster vzdy prisel hnusnej. asi jak je videt, ze se na ni jezdi…
Tomuhle přístupu rozumim.Je fajn,když někomu sedne motorka tak vyjela z fabriky,ale jinak je to pro mě furt jako kolo.Můžu si vyměnit řidítka,dát je vejš/níž,upravit podvozek.Nahoru/dolu,měkčí/tvrdší.Přepáčko.Na S2R sem nemusel ten motůrek vůbec ladit a stačila jen ta asi trochu tužší spojka z 848,co mi tam Venca napasoval a místo toho koktání pseudoantihopu to šlo plynule někdy od 2500/ot. Zajímavý,ale asi to nějak líp pohltila.