paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.11.2020 v 10:22 | Nahoru | #1

z.a.j.o.c.h píše: zmulin> já myslel ropu, ale je možný, že je u benzínu stejnej příběh...



Aha,ta by měla bejt celkem v poho ne?Kamos s tim motorem najezdil v kulatým Picassu kolem 400 jako obchoďák a ještě to zdědila jeho odpůrkyně.U toho malyho dieselu u 5008 sem myslel jako minus jen ze to s tím trochu hůř jede a některý komponenty jako spojka,brzdy sou trochu poddimenzovaný.
Ostatně jak s benzinovou 1.6 Němci zazlobili,tak s dieselovou 1.6 Francouzi oplátkou Němcům spis pomohli,bo je v jádru spolehlivá a s tím Mini jede v pohodě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.11.2020 v 10:26 | Nahoru | #2
zmulin> Tak tím líp , já co jsem četl, tak kámen úrazu u 1.6hdi je ten vypustny sroub vrazeny dovnitř, přes tu hranu nevytece veškerej olej a že to i nějaký speciálky řešili úpravou tý vany. A druhá věc je jak jsem psal, když dneska každej druhej servis odsává olej horem, tak je to asi dost nepodstatny...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist