kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jasne, ze je cela ekonomika postavena na rustu. Je to klasicke letadlo. A obcas spadne. Cerny patek na wall street, ropna krize, hypotecni krize, valecne konflikty, prevraty, meny atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Vubec tu vasi diskusi nechapu. Silny motor je pri dnesnim provozu a limitech jen honeni ega. Je to moc fajn, ale de facto to k zivotu neni potreba. V tom jsme, co se tyce uvazovani, trochu neandrtalci.
Jasne, ze je cela ekonomika postavena na rustu. Je to klasicke letadlo. A obcas spadne. Cerny patek na wall street, ropna krize, hypotecni krize, valecne konflikty, prevraty, meny atd.
to mě mrzí ... ze aspoň principiálně...
mě jde o to, aby se ty pohoný jednotky používaly tak, aby to aspoň částečně odpovídalo tomu na jak jsou testovaný, resp. k čemu jsou určený... nikdo tu nepíše nic o SILNEJCH kárách... 185HP co mám v ropáku je dnes nic...
já prostě jen tvrdím, že dnes vyrobený auto v motorizaci 1.2-1.4 bude v kalupu na tom hůř, než to samý 2.0 - 2.5 ... a bude-li v tom kalupu provozovaný, je míň EKO, než ten hnusnej überobjem... a že nemoc, co vidím na dálnici jsou fléétový auta a s motůrkama co neustále letěj na plnej...
Můj motor z toho snad už vynechám, a je chyba že jsem ho vůbec zmínil...protože je to dynosaurus... bavme se o srovnatelný technologii ruzných objemů ve stejných modelech. O to tu běží... běželo...