paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.12.2020 v 15:54 | Nahoru | #1

Petta píše: FiZzeR> Agusty nebo spis Italove se kupujou od znamych
Aspon si priznej, ze jsi sel po cene a slapl vedle. Zase bych to nehazel na jenom na MV. Navic se sere skoro vsechno, nebud zaujatej. Stejne ji mas rad!



Úplně nešel hele. Tahle byla za inzerovaná za 175 (po slevě, předtím 185), druhá stejná za 160, a pak tam byly modrobílý italie a s černým rámem v rozmezí 140-159 (ta za těch 140 je tam i teď, akorát přebarvená). Čili i když jsem ho o sedmičku stáhnul za nějaký ty šrámy, co na tom rodinným klenotu opomněl zmínit, byla nejdražší. Ta tvoje už byla jestli si dobře pamatuju kolem 230, to už byl hodně velkej skok - nemohl jsem tušit, že do toho napadám za víc. Zvlášť jak jsi to tu vybájil že se serou jen F3 a B3 že jsou v klidu

A jinak je to klasika love-hate relationship, to ssebou vlastnictví italský motorky asi nese, no Úplně do omezovače mě točí, jak je to odfláknutý a nedomyšlený a ojebaný na každým rohu, protože jízdně je ta motorka fakt skvělá.

Naposledy editováno 16.12.2020 15:57:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.12.2020 v 16:09 | Nahoru | #2
FiZzeR> nojo, ale ja vychazel ze svych zkusenosti a muj drak s tvym motorem s dvojitejma pruzimana ma najeto pres 30 tis v kalupu a pul z toho okruh. Bejvaly rro 26, co vim a taky nic. Jeden kamarad ma kolem 30 na rr a dalsich 5 brutale/draku je v okoli a nikdo nic. Nutno dodat, ze vsechno 2015 a vys. Nebudu do toho zatahovat internetovy znamy, kterych je mraky a jednoho s B3 2013, ktera ma uz pres 100 tis km. A pak znam asi 5 F3 675 a jednu 800, ktery klekly.
Co jsem ti mel rict jinyho, z tehle zkusenosti? A kdyby predchozi majitel nezkurvil ten servis, mozna bys jezdil puvodni motor doted.
Ja mel uz 6 trivalcu 800. Myslis, ze bych si jich koupil tolik, kdybych si myslel, ze to je takovej pruser?
A kdyby nova B3 800 nebo Superveloce 800 bylo aspon trochu pohodlne, uz stoji v garazi..
Tady na motorkarich mela pruser jen jedna. To byla ta holcina, co ma ted Monstra 1200. Jenze slapla vedle s prodejcem, podobne jako ty..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist