kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: To je u tebe normalni, ze jdes jen po pruserech
To Turismo veloce ma interval 15 olej, to je podle me pruser. A prvni modely se fakt moc nevyvedly. A tohle byl jeden z nich.
Nedavno mi posilal fotku, kde ma 100tis rovnejch. Nevim, jestli to najdu. Neni to zadnej strelec, ale jezdi furt.
Kazda znacka se sere. Ted sledujes MV a az si koupis jinou znacku, tak te budou brat mrakoty, cos to zas koupil, az zjistis vic. A pokud si pozjistujes adepty, tak zjistis, ze je lepsi nekupovat nic !
Ty ty prusery napric znackama mas zmaknuty vic, tak mi rekni, co by sis koupil?
Rekneme naked nad 120 koni od 2008, at mas na vyber.. kapoty jsou v prdeli vsechny, tam te trapit nebudu
Jo, proto zůstávám u mv. To je taky zlo, ale už ho znám Proč taky myslíš že to mám tak najetý
Sporty jsem tu nedávno psal.
Z nakedů se mi nic nelíbí. Asi bych vzal 1100 tuono, i s tím že budu litovat Z nesravejch asi gsxs 1000, neo katanu, oboje dost bezpohlavní, ale zvykl bych si. A nerad to přiznávám, ale líbí se mi to nový cb1000r.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Jo, proto zůstávám u mv. To je taky zlo, ale už ho znám Proč taky myslíš že to mám tak najetý
Sporty jsem tu nedávno psal.
Z nakedů se mi nic nelíbí. Asi bych vzal 1100 tuono, i s tím že budu litovat Z nesravejch asi gsxs 1000, neo katanu, oboje dost bezpohlavní, ale zvykl bych si. A nerad to přiznávám, ale líbí se mi to nový cb1000r.
Taky jeden z duvodu, proc jsem vzal B4. Uz tu znacku znam.. Tuono 1100 byl tak velky adept, ale u Aprilie je to fifty fifty a nechtelo se mi studovat vsechno od zacatku.
Katana byla na seznamu jako posledni, ale asi bych ten design nakonec nekousnul.. Suzi obcas berou olej, jinak asi v poho.
Kapotu asi jenom tu Kawu, jinak pruser, ale s tim se u top modelu, ktery maji pres 200 koni musi pocitat.
Ivos, Zetko asi neni spatny, ale dost tezky a slabsi. Jinak asi dobra motorka..