kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Jak zjistit ze které strany ji to šlusne? Jde to? Je to od baterky, nebo vstřikovače????
Ale od baterky by to spíš šluslo i další pojistky že?
no od baterky do vstrikovace.. vstrikovac neni zdroj - s tim smerem odpaleni jsem kalkuloval, kdyz jsem myslel ze jde o hlavni pojistku (E: ta je obousmerna baterka=>motorka ale zaroven altik+regl=>baterka), pokud jde o pojistku nekteryho okruhu, je to problem 100% v tom danem okruhu = zde v palivu, problem se evidentne neprojevuje jindy nez pri tom startovani, takze zasadni prusvih bych v tom nevidel, ale zjistit proc to dela by zas nebylo od veci uz pro poradek..
do te doby dokud jsi mel olovenou baterku, tak to bylo v pohode, protoze olovena baterka nedokazala tocit starterem a jeste dodavat paralelne vic nez 20A - tzn problem tam nejspis byl stale, ale mekkost oloveny baterky to "maskovala".. ted s lithiovkou ktera umi dat vetsi proud se to uz projevuje, to je jediny co je zatim jisty
E: a druhy co je asi jisty je, ze se to deje jen pro tom startu, kdyz jeste toci starter, pokud ti tedy ta pojistka neodesla jeste nikdy z niceho nic jen tak behem jizdy (chodu motoru), coz bys ale urcite poznal, protoze by to bez vstriku samozrejme hned zdechlo, z cehoz predpokladam ze to nenastalo kdyz to nezminujes
Naposledy editováno 26.07.2021 20:22:29