paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.8.2021 v 22:00 | Nahoru | #1
tomasd.> Elektronika tam neni zadna. Uz jsme to pritvrzovali, zmekcovali, ubirali tlak, pridavali tlak, novy olej ve vidlich a furt je to stejny. Asi ty vidle budou muset zas ven.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.8.2021 v 22:14 | Nahoru | #2

cibus píše: tomasd.> Elektronika tam neni zadna. Uz jsme to pritvrzovali, zmekcovali, ubirali tlak, pridavali tlak, novy olej ve vidlich a furt je to stejny. Asi ty vidle budou muset zas ven.


Hmotnost jezdce/tvrdost priziny je v pohode, tedy SAG? Tohle je o hubu IMHO. Neni motocykla nakopnuta moc na predek, ze by proste dostavala ta guma na prdel za kazdy konstelace? Zadek tvrdej a predek mekkej? Jak vypada zadni pneu vlastne?
E: jako vysral bych se na metodu pokus omyl a dal to nekomu, kdo bude vedet jednim pohledem

Naposledy editováno 21.08.2021 22:16:11
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist