kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: tomasd.> Elektronika tam neni zadna. Uz jsme to pritvrzovali, zmekcovali, ubirali tlak, pridavali tlak, novy olej ve vidlich a furt je to stejny. Asi ty vidle budou muset zas ven.
Hmotnost jezdce/tvrdost priziny je v pohode, tedy SAG? Tohle je o hubu IMHO. Neni motocykla nakopnuta moc na predek, ze by proste dostavala ta guma na prdel za kazdy konstelace? Zadek tvrdej a predek mekkej? Jak vypada zadni pneu vlastne?
E: jako vysral bych se na metodu pokus omyl a dal to nekomu, kdo bude vedet jednim pohledem
Naposledy editováno 21.08.2021 22:16:11