paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.9.2021 v 11:08 | Nahoru | #1

PetrL3 píše: Ok, moje chyba, já bral cenu "pro mě", takže dejme tomu mega ne.
Tobě tam zase chybí o TDI variabilní náklady a zbytková hodnota vozu.To co píšeš není skutečná cena kilometru, ale to nemá cenu. Lidí, co si neumí odhadnout skutečnou cenu kilometru je většina.



Ale jaka zbytkva cena vozu. Jeden si koupil to, druhy ono, 8 let jezdili podobne. Oba ted maj osm let stary auto s najezdem 220 tisic. Naklady (gumy, brzdy atd) budou podobny. F ofci navic menis olej, ale i kdyz tam na to prihodim 50 litru na servis kazdej rok (6*8), porad tesla vyjde draz.

Tady mas prepoctenou tu ofci s prihozenejma 50kkc na servis "navic". Zase jebu ze ja bych si to udelal za tretinu.

(860000+50000)/220000+(6*32/100)=6Kc/km

A presne rikam, ze po tech osmi letech ofci v klidu a dobre prodas, tak teslu mas neprodejnej krap kde te ceka silena investice. Ale na to taky prdim.

A cenu "pro tebe" je zas argument naprd, ja taky dostal ofci III scouta s kouli a ve ctyrkole a se zvedlym podvozkem a 135kW ropakem a 7A za 760 i s dani, to byla "cena pro me", ale s tim neoperuju, abych porovnaval porovnatelne, tzn to co si muzu jit koupit.

O tom ze bych vzal scalu, 1.5 TSI za 510 ani nemluve, pokud jde jen o vozeni cloveka/dvou coz v pripade tesly 3 pujde.

Pro predstavu ta Scala.

(510000+50000)/220000+(7*34/100)=4.9Kc

2 kacky kazdej kilak pod teslou.

Cim vic pujdu do "skutecny ceny na kilometr" kterou tvrdis ze neumim spicitat, tzn. do zustatkovy ceny atd tim to zacne pro elektriku vychazet jeste hur. Nebo do mensich najezdu, coz bude mit stejnej efekt.

K tomu tucne zvyraznenymu ... klidne napocitej "celkovou cenu za kilometr". Krome toho ze budes muset vic odhadovat, a krome toho ze se s tim budes dyl prcat, tak ve vysledku to vyjde pro elektriku +- stejne nebo hur. Nebude ani ekologictejsi, ani levnejsi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.9.2021 v 11:29 | Nahoru | #2

Ozzy_ píše:

A cenu "pro tebe" je zas argument naprd,



To není argument, to byla omluva, že sem uvedl špatnou (nerelevantní pro srovnání) cenu. Opak toho, jak si to pochopil.
Jinak nějaký zkušenosti s tím mám, tak uvažuju v trošku jinech nákladech na udržení naftové ovce v chodu 8 let.

Ty TSI nevím, neznám, nevím kolik to reálně stojí. Přijde mi jen, že ty bereš příliš ideální případ a samozřejmě navíc ještě budeme brát v úvahu, že si něco uděláme sami, tak je to neporovnatelné.

To co ty počítáš, to bych souhlasil, kdyby náklady na servis odpovídaly nějaký nový O1 s rotačkou a jednoduchým motorem ( tam bych s tou cenou servisu s určitou pravděpodobností souhlasil, že se je reálná. Hele v pohodě, tvuj servis za cenu jakou máš ty, pro tebe je finančně výhodnější naftová ovce, já uvažoval lidi, co jezdí do servisu se vším, podniky atd.

Naposledy editováno 16.09.2021 11:31:00
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist