paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.9.2021 v 11:57 | Nahoru | #1

PetrL3 píše: To není argument, to byla omluva, že sem uvedl špatnou (nerelevantní pro srovnání) cenu. Opak toho, jak si to pochopil.
Jinak nějaký zkušenosti s tím mám, tak uvažuju v trošku jinech nákladech na udržení naftové ovce v chodu 8 let.



V poho, omlouvam se, spatne pochopeno.

PetrL3 píše:
Ty TSI nevím, neznám, nevím kolik to reálně stojí. Přijde mi jen, že ty bereš příliš ideální případ a samozřejmě navíc ještě budeme brát v úvahu, že si něco uděláme sami, tak je to neporovnatelné.

To co ty počítáš, to bych souhlasil, kdyby náklady na servis odpovídaly nějaký nový O1 s rotačkou a jednoduchým motorem ( tam bych s tou cenou servisu s určitou pravděpodobností souhlasil, že se je reálná. Hele v pohodě, tvuj servis za cenu jakou máš ty, pro tebe je finančně výhodnější naftová ovce, já uvažoval lidi, co jezdí do servisu se vším, podniky atd.



Mno prave neberu. Nedokazu si predstavit, ze spotrebak co ma ofce/tesla stejnej, teda gumy, brzdy, sterace atd muzou vyjit lip na teslu. Takze jsem je potichu zanedbal. A spotrebak co se lisi je v zasade jen vymena oleje. Jako ze 6000 na prohlidku za rok sem vzal malo ? At sem na to auto hodnej. Nevim, do servisu s pochopitelnejch duvodu (kdyz ho mam doma) nejezdim, a ze se to natahuje zvlast na firemnich leasingach jako ksandy vim taky (zaznamenal sem litr oleje do ofce za 800Kc/l bez dane nekde u charouze ....).Ok, nebudu brat 6kkc jednou rocne, vezmu 8000 kazdych 15 tisic. Ale i kdyz napocitam nakej hodne blbej pripad, ze budu delat jeste spojku i s dvojhmotou za 30 (moje 2,1 tuny tezka dodafka s vetsim najezdem ma origo a nepozoruju problem, a to sem ji jednou pri couvani s konma brutalne spalil). Budu brat ze chcipne treba oblibenej Egr (opet, moje dodafka ma vetsi najezd, a je cajk, ale chuj to). Tak treba dalsich 30 ? Co jeste bych musel tomu ropakovi provest, aby vysel alespon +- stejne jako tesla:

(860000+(15*8000)+30000+30000)/220000+(6.5*32/100)=6.8Kc/l

Pripominam teslu 7kc/km.

Nebo to spocitam jeste jinak, na ten servis, kterej muze mit ofce proti tesle navic, mi zbejva nasledujici vata:

Ofce: (1325000+220000)-(860000+(6*32/100*220000))=262 600 Kc
Scala: (1325000+220000)-(510000+(7*34/100*220000))= 511 400 Kc

Nevim, ja sem mozna jen jednoduchej skrt ale fakt si nedokazu vymyslet parametry, kdy by mi tesla vysla at delam co delam.

Naposledy editováno 16.09.2021 12:00:21

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.9.2021 v 12:07 | Nahoru | #2
Ozzy_> Jen uvedu pro představu konkrétní reálnou zkušenost, co může přijít po záruce a jsou to starý ceny neuvažuju inflaci, ale ofiko škoda předraženej servis. Dvouhmota 30, turbo 25, hlava 32, opakovaně seklá nějaká elektromagneticky vyjížděcí hřídel souvidejíci s chlazením žádna výměna, jen vyčištění vždy 8.000 a když jako bonus auto žere litr oleje na 1000 km, tak je to dalších 700 x 220 = [b]154 000 kč

To bysme mohli rozebírat dlouho a pak třeba srovnávat lepší teslu s BMW atd.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist