kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A ona ta 130tka tam bude minimálně a ty až za zatáčkou budeš valit bulve
Prostě to bude takové hodňoučké a fiiiihaaaaa.......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Toto by stálo za oficiální test - téma pro Zajocha
Otestovat motorku surovou a pak všechno pozapínat. Nebo dva jezdi dvě "stejné" motorky jen jedna s a druhá bez elektroniky.
assassin píše: Ja nechci freedomovi rozmlouvat jeho nazor, pokud to takhle ma, asi o tom vi - ale ja kdyz jedu zatacku treba kilo, tak ji na lepsi motorce 130 nepojedu. Nestava se mi, ze bych si v zatacce rekl "cejtim, ze podovzek nestiha, vetsi rychlost uz by smrdela padem"
no tak já ti s jistotou řeknu, že jsem to tak s tím Tuonem měl... brzdil jsem o dost později a zároveň ostřeji, žádní mi fakt drnčela každou 3.-4. zatáčku a ven vpohodě plnej... ve vlásenkách...a v dlouhejch kde jsem s Monsterem jel sotva přes 160km /h...jsem měl na Tuonu ke dvoum stům. Tady v ČR jsem třeba úsek Roudnice - Liběšice - Leština letěl taky úplně jinak než s Monsterem.
Máš to asi jinak... já nevěřím zase tomu, že když ti ta mašina dává ten pocit pohody, že zůstaneš na svý rychlosti...já to tak tedy nemám. Nevím kde jak a na jak dlouho to míváš půjčený, ale na 50km sotva tohle poznáš. To chce pár set.