Stev> hrál si s tím asi 2 dny. Vcelku zajímavé informace a zítra pro to jedu, tak mi řekne jeste víc. Třeba že ducati origo nikdy nebude optimum v plnění válců z airboxu kvůli koncepci motoru a mělo by se to upravit. Bez powercomanderu to nejde. Já dal pryč vyfukovou priveru a nahradil jen trubkama. Otevřené laufy, kn filtr. Plyn ze zavřeno na otevřeno byl hnus, výrazné cuknuti, že jsem musel hodně spojovat jak na 2t. Moc ohně z výfuku. Courat se na tom nedalo, nejlépe pořád v tahu. Nakonec jsem to doma prohřal jak jsem to zkoušel, kvůli počasí už jsem to neprojel a druhý den motorka už ani nechytla. Ulil jsem svíce, tak ven, očistit atd. Nakonec to chytlo, odvezu na brzdu a tam už to nenastartoval vůbec. Takže nové svíčky a jede cajk. Poznatek, že jednou ulite svíčky už jsou ko. Úplně jednoduché to doladit nebude asi a trvá vytvořit mapu