kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
tomasd. píše: Drzet nad 5t otacek Schvalne az zkusi s tlumivkama a bez - podle me to “bez” ma lepsi spodek
E: spis teda stred, uplnej spodek se tam pouzivat neda
Myslim, ze pod sedm jsme moc nesli ani jeden - na trumpete teda. Sdr ma na 6500 zajizdeci omezovac
E: ne ze bysme triplikovi chteli davat hned takovej coud, ale v nizsich otackach se nam tim hlukem strasne rozbrnely repracky interkomu ve vyssich otackach to ma asi nejakou lepsi frekvenci, ktera ty repracky nerozbrni
Naposledy editováno 02.03.2023 20:40:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak vyjizdka super..
Ale nesolili dnes v noci??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Myslim, ze pod sedm jsme moc nesli ani jeden - na trumpete teda. Sdr ma na 6500 zajizdeci omezovac
E: ne ze bysme triplikovi chteli davat hned takovej coud, ale v nizsich otackach se nam tim hlukem strasne rozbrnely repracky interkomu ve vyssich otackach to ma asi nejakou lepsi frekvenci, ktera ty repracky nerozbrni
Sedm je ideal, top kroutak