kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Bmw nove turbo a jezdi.- ale prej uz ho zpet nedostanu
Volvo stale stejna závada.- krom toho se naslo - turbo nedava full tlak (asi opotrebene) , KO dvojhmota (kdysi mi volvo garazista rikal 40-50k)
Takze uz jsem v tom za 70+ a porad nic :D
…jen tak…. KTM 1290RR - 180HP/180kg - 11kg dole = karbon podsedlak + 1sitz, karbon kapoty, lithiova aku, kovany kola
(Akrap je jako option, tzn to jsou mozna jeste naky kila dolu, nenasel jsem jestli tech 180kg je s akrapem…)
Naposledy editováno 20.03.2023 19:11:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: …jen tak…. KTM 1290RR - 180HP/180kg - 11kg dole = karbon podsedlak + 1sitz, karbon kapoty, lithiova aku, kovany kola
(Akrap je jako option, tzn to jsou mozna jeste naky kila dolu, nenasel jsem jestli tech 180kg je s akrapem…)
Myslím, že je to 9 kg (11kg možná proti verzi EVO?) a že Akrap je u RR standard.
Já tomu moc nerozumím. Mně ta váhová úspora přijde nějak málo. Můj má 189kg. RR 180kg.
Přitom lithiovka -3,5kg, karbony - 5kg, kola - 1,2kg, vyfuk -1,5kg (neni o moc lehčí jak serie), což ale zase vychází na těch 11...
e: zas reaguju jen, když jde o SDR. Stydím se
Naposledy editováno 20.03.2023 19:24:14