paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

19.9.2023 v 20:46 | Nahoru | #1

Palomoto píše: Proč nekdon jezdí na litrů, když je to lehčí na šestce



Sestka a litr je jako dvepade a ctyripade endurko. Todle je, jako bych na okruhu jezdil s goldwingem. Jako .. jo .. jde to ... Ale smysl mi uchazi.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

19.9.2023 v 21:23 | Nahoru | #2

Ozzy_ píše: Sestka a litr je jako dvepade a ctyripade endurko. Todle je, jako bych na okruhu jezdil s goldwingem. Jako .. jo .. jde to ... Ale smysl mi uchazi.



Letět s Golďasem na okresce jako se sportem je krásná zvrácenost Chtěl bych zkusit v Mostě něco z King of Baggers Podobně si někdo ujíždí na mastodontech no...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.9.2023 v 07:07 | Nahoru | #3

Ozzy_ píše: Sestka a litr je jako dvepade a ctyripade endurko. Todle je, jako bych na okruhu jezdil s goldwingem. Jako .. jo .. jde to ... Ale smysl mi uchazi.


Vidíš, zrovna jsi mne připomněl závody baggerů, tak to je lepší přirovnání

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.9.2023 v 07:21 | Nahoru | #4

Ozzy_ píše: Sestka a litr je jako dvepade a ctyripade endurko. Todle je, jako bych na okruhu jezdil s goldwingem. Jako .. jo .. jde to ... Ale smysl mi uchazi.



Tobě furt ne něco uchází
Když mas velky enduro,tak si dojedes po ose Rumunsko,Zakarpatskou,nebo pohraniční italskorakousky sotoliny a pokud možno bez baglu si Rn něco projedes.To co bylo na tom videu zas tak drsný enduro,jako dokážou ty lehký nebylo.
S GW nebo baggerem na okruhu je to zas trochu jiný.Par pitomců na cestacich se hecuje,až si udelaj závody no..
Jednou na Dubý jel typek v zelený kombi na zelený Ninje a snažil se vytahovat kolena asi aby vypadal cool.Zdržoval kamose na Goldasovi,ze ten ho za jiskrivyho doprovodu objel venkem.Na promenade už mu hořelo cigaro u huby,když žabička dorazil.Ten jak je tam viděl,tak jel hned pryč.
Kdo z nich byl větší nesmysl ?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.9.2023 v 07:43 | Nahoru | #5

Ozzy_ píše: Sestka a litr je jako dvepade a ctyripade endurko. Todle je, jako bych na okruhu jezdil s goldwingem. Jako .. jo .. jde to ... Ale smysl mi uchazi.



Já jsem enduro nikdy nechtěl. Absolutně se mi to nelíbilo. Pak si kámoš koupil KTM950ADV. Při vyjížďkách nebyl o moc pomalejší. Akorát si to kolikrát střihl kolem cesty polňačkou, skočil nějakou příkopu atp. Dva roky jsem se na tom popovážel. Přišlo mně to rozhoupané, nebrzdilo to. Ale taky jsem toho začínal mít na silnici dost. A když jsem na koleně v zatáčce trefil dlažební kostku a zázrakem nespadl, řekl jsem dost. Koupil jsem KTM990ADV a pomalu to začalo. Rychle jsem to vyměnil za SER950 a obrážel akce pro mastodonty. S jídlem rostla chuť. Pak jsem vzal 690 a pak už lehkou. Rovnou lehkou bych si nikdy nekoupil, kdybych k tomu postupně nedokráčel. V enduru je to ještě více o partě než kdekoliv jinde. Zkouší se věci, kecá, je to fajn.

Ranko všem. Pro dnešek mám splněno.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist