paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.12.2023 v 08:28 | Nahoru | #1

zmulin píše: O Alfě muzu napsat jen,ze jsem měl dvě.Jednu roční a druhou novou a po přestávce u koncernu bude další auto s nejvyšší pravděpodobností zase Alfa prave z důvodu jízdních vlastností/spolehlivosti/funkcnosti a ceny údržby …
NP coby bývalý zatvrzelý baworacnik asi potvrdí


Nepsal jsi, že se na Alfe něco servisovalo a řešilo? Nevím co řešíš na koncernu, ale my na koncernu s nájezdy do 250tis.km nikdy neřešili nic jiného než oleje, gumy a co 60tis.desticky, co 120tis.kotouve. žádné spojky, žádné tlumiče atd.
Teď máme ještě Doblo, tak od 100tis.km už se řeší podvozek atd
Mne jízdní vlastnosti Alltracka naprosto vyhovují, vlastně mne vyhovuje na něm skoro vše, jen bych rád skoro po 10letech změnu Levnější SUV (skoro do 1,5mega) mne přišlo, že jsou jízdně dost špatný, fungují jen při klidne jízdě

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.12.2023 v 08:53 | Nahoru | #2
Palomoto> Alfa díky autorizáku najela na jeden olej necelejch 60kkm a svíčky měla v 90ti kkm původní.Holt Praha no...Multiair to kupodivu neodnesl,ale nenapadlo mě zkontrolovat mazání turba,což se ucpalo a fouklo.Repas turba,hadice,nějaký těsnění,výplach motoru a jezdilo to jako nový.Za to auto nemohlo,jinak fungovalo perfektně.Na podvozek sem ve 120ti kkm nemusel ani sáhnout.Jenom brzdy.Naposled co vim,tak lítala někde u Nymburka a musí mít kolem 300kkm.Ta předtim měla podvozek choulostivější.Stejně jako konkurence z tý doby.Jinak sem měnil jen postupně 2 zapalovací cívky někde okolo 200kkm...
Na VW sem musel dělat rozvody o 50kkm dřív,elektrika má občas nějaký haldy,semtam ti při couvání vypadne zrcátko,zlobí klima a kdybych v tom chtěl držet stejný tempo s Alfou po okreskách,tak mi vytečou ložiska a shořej brzdy.Jediný co,tak ten motor jede slušně a za málo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.12.2023 v 11:38 | Nahoru | #3

Palomoto píše: Nepsal jsi, že se na Alfe něco servisovalo a řešilo? Nevím co řešíš na koncernu, ale my na koncernu s nájezdy do 250tis.km nikdy neřešili nic jiného než oleje, gumy a co 60tis.desticky, co 120tis.kotouve. žádné spojky, žádné tlumiče atd.
Teď máme ještě Doblo, tak od 100tis.km už se řeší podvozek atd
Mne jízdní vlastnosti Alltracka naprosto vyhovují, vlastně mne vyhovuje na něm skoro vše, jen bych rád skoro po 10letech změnu Levnější SUV (skoro do 1,5mega) mne přišlo, že jsou jízdně dost špatný, fungují jen při klidne jízdě


Podle toho to vypada ze nejsi cilova skupina pro Alfu ta je postavena aby krome toho co hledas jeste i ridicsky bavila ale to pro tebe neni na seznamu vlastnosti

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.12.2023 v 15:58 | Nahoru | #4
Palomoto> Passat b8 ma za me hodne povedenej podvozek, az me to překvapilo. Takze at koupis co chces nejspis to bude horsi

S variatorem jsem jezdil v rav4 hybrid, takze vlastne Lexus rx300h a za me velky spatny, kdyz stojis na podlaze tak to točí 6nebo kolik furt od kila az do 200 … to monotónní vrceni mi vadilo navic z toho byl pocit jako ze to skoro nejede. Proste velkej skútr
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist