Koudy01 píše: PetrL3> Myslel jsem to zaveseni bez pozdravu. Neubyde te, kdyz reknes: "Dobry den, nemam zajem. Nasledanou" a zavesis az potom
.... co pila? Uz si ji konecne vratil?
jednou brácha takhle na dílně poslouchal hudbu přes telefon do repráků a volali mu nějaký plynaři, tak s nimi přes hlasitý odposlech komunikoval asi 45 min. a když už tu telefonistky bolela huba jak mlela pantem, když se jí brácha na vše vyptával, tak se zeptala jestli teda jí dá souhlas se zpracováním osobních údajů tak jí řekl, že ne... Nastalo asi 10 sec. ticho, načež se celá dílna (8 mechaniků a 3 zákazníci) začli řehtat a milá slečna pochopila, že celý hovor byla jen prdel pro pobavení ostatních tak jen vykoktala něco o blbounech nejapných a zavěsila
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Holt pracovníci call center to nemají jednoduché, upřímně mě taky sere, když se hrabu v motoru, ruce od šmíru, sundám rukavice, vylovím tel. a ozve se, dobrý den, měl by jste 5 min. na monitorovaný hovor? Bych jim nafackoval, všechno přerušim a budu si s nimi asi povídat, tak jim slušně odpovím, že jsem v práci, že mě vyrušili a ať už mi nevolají, že když budu něco chtít, tak si to zařídím jinak. Vůbec nechápu jak taková práce může někoho bavit, dřepět na prdeli a otravovat celý den telefonáty lidi, něčím o co nikdo nestojí.... Prostě netáhla co jim jede huba...