kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 18.01.2024 22:01:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Respekt k pocasi
Naposledy editováno 18.01.2024 22:09:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Byla to 150, 250, nebo 300? Případně, zkoušela jsi všechny 2T?
A jak jsme dnes říkal a poslal Vladimirovi, je zajímavý že si dají práci a GasGas a KTM má jiné naladění v podstate stejnych motorek. A da se předpokládat, že i Husky můžou být jinak