paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2015 v 06:11 | Nahoru | #1
dejf.> dej metze M7, na silnici z nich jde malinko tupejsi pocit, ale na tlaku 2.5/2.9 silnice a 2.4/2.7 okruh fungujou excelentne. I na mokru a studeny. Most pod dve minuty daj bez zavahani a pujde to i lip, jeste jsem od nich nedostal signal ze bych je dostal na limit.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2015 v 06:54 | Nahoru | #2
Stev> no jestli jsou M7ky pokračování M5tek, tak to jsou sportovní gumy.... M5 mi vydržela tak max 5000km... a prej to snad dělali na stejný lince- stejnou směsí jako RossoCorsy (ten nájezd by tomu odpovídal)... na RoadSmarrtech jsem dal 2x za sebou stejnejch 7000+km... a čistě podle mýho pocitu jsou na bežnou silnici zejména na jaře a podzim skvělý.

Jinak ohledně toho kam jakou gumu... já budu měnit jen zadek ...na okruh, bo ten dostává naklad tepla od motoru a proto se přehřívá. Ideální to asi není, jakkoli chápu že i přední směs by měla být "víc" odolná, ale myslím si že je to určitě míň rizikový, než tekoucí zadek pod palbou 100 a více koní...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist