kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
nikomu nenutim, jen sdeluji vlastni zkusenost. pro mne osobne nejvetsi zklamani prave Rosso 2, ktere jsem jezdil na Tuonu i na SF (se kterymi jsem bajk koupil, tak nemelo smysl prezouvat, protoze byly fungl nove) - a najezd zoufaly a duvera na okruhu vubec neodpovidala tomu, na co jsem byl zvykly od Pirelli - rozdil mezi Rosso Corsami byl propastny, to uz se fakt vyplatilo poridit Corsy, protoze i km najezd byl na litrovem bajku totozny, ale lepivost byla nekde totalne jinde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Qbi-C píše:
nikomu nenutim, jen sdeluji vlastni zkusenost. pro mne osobne nejvetsi zklamani prave Rosso 2, ktere jsem jezdil na Tuonu i na SF (se kterymi jsem bajk koupil, tak nemelo smysl prezouvat, protoze byly fungl nove) - a najezd zoufaly a duvera na okruhu vubec neodpovidala tomu, na co jsem byl zvykly od Pirelli - rozdil mezi Rosso Corsami byl propastny, to uz se fakt vyplatilo poridit Corsy, protoze i km najezd byl na litrovem bajku totozny, ale lepivost byla nekde totalne jinde.
A já na svůj vzducháč cpu Rosso II pořád, sice mě dvakrát poslala na zem, ale ani jednou její vinou, jiná guma by mě nezachránila a nájezd 7000 taky není marnej