kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 30.12.2015 12:33:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: ......... A že nemám doma kult, legendu? Tak na tyhle kecy seru.........
Tak buď posun v tvém myšlení nebo kecááááááááááš jako vždy. Víme co po tomhle následuje, že?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše:
Hoši, hoši...
Kapitola STREETFIGHTER je u mě definitivně uzavřená. To byste už mohli vědět.
Tady je pár fotek z toho inzerátu, (už není, edit. na přání ex-majitele) jen teda nechápu,jak se moje originály z mobilu, focené na Slovensku teď na podzim (chtěl ho kupovat kámoš a já jel jako poradce) dostaly do inzerátu z Olomouce. Tomu nerozumím...
Musím uznat, že za ty prachy by to byl asi dobrej kauf. Neleželo to a mělo to málo najeto. Ale napdanulto nějakej kutil domácí-pračurák, kterej dojebal všechny nastavovací Ohlinsový šroubky, odřel nádrž, přepětí zadního péra nastavoval majzlem a kladivem a ke všemu tu motorku parkoval asi v nějaký vlhký garáží, páč tomu docela slušně rezivěl rám...
Všechno by šlo opravit a povyměňovat, ale ten kemo do toho nakonec nešel...
No a jak jsem psal, SF je pro mě konečná. Pořád sice budu tvrdit, že je to pro mě z DUCATI to NEJ, co jsem kdy řídil. Panigale jsem na okruhu v rukách neměl... Ovšem na světě jsou i jiný motorky. I to RSV a vastně každá novější kapota má víc logiky, než slavnej SF. Oni ho asi nepřestali vyrábět jen tak z prdele. A že nemám doma kult, legendu? Tak na tyhle kecy seru...
S kapotama a s tímto výkonem a fungujícím podvozkem se na SS povozím ještě lépe, než na nahatém strécovi, kde ten výkon fakt v nakedu přestával dávat smysl. Stejně, jak ty jeho brzdy. Se vzducháčema jsem skončil, rčení, že tyhle půlmotory udělaly díru do světa spíš díky Dukatí filozofii a podání, nikoliv tím, co předvádějí, platí. A starý vodník z TL1000 jede dvakrát tolik a je na něm daleko víc sranddy, než na těch vydechlejch dvouventilech.
Ale každému co jeho jest. Možná taky jednou "dospěju" a přikoupím si nějakou udýchanou jedenáctku na kochačku, na místo choppera...
Třeba momentálně spořím do prasátka na přikůpení bajku, na který posadím svoju drahou polovičku a pojedeme do Jeseníků na oběd...
Adepti jsou jasní...
Do tý doby bude cvičit na miniprdelce RSV a poslochat to strašlivý uprsknutí do laufu při přeřazení pod plnym!
A teď do mě...
Rok se chylí ke konci a Drippera dospěl do fáze sebepřesvědčování, že toho SF opravdu nepotrřebuje. Věštím inzerát na Aprilii do měsíce, max do dvou. A vy co říkáte, že Drippera mění názory máte pravdu napůl. On sice mění názory, ale naprosto předvídatelně a konzistentně