kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Brutale nepředělávej na okruh. Bude jí škoda
No co se hoši týče pneu, tak to budu taky řešit!! Co doporučíte na normální ježdění? Mám teď Pirelli Diablo Rosso Corsa a dle mého zbytečně měkká směs na moje ježdění Myslíte si že by šlo jít do Pirelli Angel ST ale není to už moc cestovní guma? V měrku mám Pirelli Diablo Rosso II
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zase moc bych toho neupravoval, jen clip-ony, stupačky z F3, sedlo, padáky a hotovo. víc to nepotřebuje, je to nahatá F3.
vezmi rosso II, nic moc, ale lepší než ST, to už by bylo na sporta moc..
Stev-neříkám, že je okruh bez rizik, ale pokud jedeš ve správný vyrovnaný skupině, tak nemusíš dávat bacha z vedlejší, díry, olej občas, štěrk, písek.
stejně jako na benga a kokoty v protisměru a zkracující si zatáčku.. prostě se jen soustředím na jízdu, tahám, co to jde, tedy v rámci umu a
za těch pár let jsem se do krizovky dostal jen asi 2x, kdy někdo přepálí zatáčku a snaží se mi to nacpat do vinglu ještě pode mě.
navíc jsem soutěživej, tak si to rád rozdám s ostatníma.. něco jinýho je, jestli jedeš na volný nebo agenturu.. taky rozdíl