kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: honzabiker> to je blbost... řemeny oboje stejně! !! O kolik by ten válec jako měl dilatovat, aby se došponoval řemen - blbost. Jinak já teď kontroloval řemeny a přijde mi to relativně 'volný ', resp. aby to nahoře na opásání skočilo...to by muselo bejt jak kšanda. Riť se 5kovým návodem...
Mě to přišlo taky jako blbost. I vůle na ventilech jsou stejný pro oba válce, tak jakýpak teplejší...Když jsem sundával ty starý, tak byly volný tak, že tam bez známek odporu šla prostrčit 5ka a 6ka imbusák najednou. A chodilo to. Možná ne bez rizika ale stalo se prd. Proto mi přijde zbytečný zatěžovat ložiska zbytečným napnutím řemene, no... Jdu to udělat nějak rozumě na tu 5 ku.
Dík