kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Už tady jednou o tom byla debata - nejde o celkovou váhu jako takovou, ale úbytek váhy u rychle rotujících komponentů je skutečně i pocitově potom při jízdě několikanásobný. To se ale týká jen krutohustustřelců a ne mne. Takže Špájo...už víš, že si tu kachnu k večeři můžeš v klidu dát a na jízdu to nebude mít žádný vliv .
Přesně tak. Říká se tomu rotující neodpružené hmoty. A nemusíš být ani Karel Abrahám a ani Josef Šiler. Pokud teda nejsi lopata-hovnař, kterej jezdit opravdu neumí.
Ale investice do lehkých kol je asi 1000 x rozumnější, než třeba laděný výfuk. Ten je v podstatě k ničemu.
A rozdíl je asi takovej, jako když shodíš vojetý a voskákaný placky a obuješ novou sadu sportovních pryží. No, ale pokud nepoznáš ani toto, pak je to opravdu jedno...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: Přesně tak. Říká se tomu rotující neodpružené hmoty. A nemusíš být ani Karel Abrahám a ani Josef Šiler. Pokud teda nejsi lopata-hovnař, kterej jezdit opravdu neumí.
Ale investice do lehkých kol je asi 1000 x rozumnější, než třeba laděný výfuk. Ten je v podstatě k ničemu.
A rozdíl je asi takovej, jako když shodíš vojetý a voskákaný placky a obuješ novou sadu sportovních pryží. No, ale pokud nepoznáš ani toto, pak je to opravdu jedno...
hmmm jestli 1000x rozumnejsi tak to je opravdu k diskusi... rozdil ceny je o dost jinde. jestli dat 100.000 za kovany Marchesini na motorku v cene 200.000 -300.000 je opravdu na zvazeni. taky jsem o tom chvili uvazoval, ale myslim, ze to az tak rozumne neni...