kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: cibus tak to práskni, co je špatně a nemlž
To by bylo na delší povídání. Spojková pumpa, čerpadlo, od 2009 rosící se přístrojovka a volné kotouče, umí pozlobit TPS, olejová tryska ve spojce, řadicí váleček a vidličky, první stříkačky byly ucukané. Jak píše Zmulin, tak se Adventure hřeje, ale řeší to 2. ventilátor. Problém je, že se s tím proletí pár kaluží v lese, 1/3 chladiče, který je obestavěný, se zalepí blátem a už to jede. Kvůli oddělené olejové vaně ta motka podivně hospodaří s olejem. Vypadá to, že je málo, trochu doliju, pak je zase hodně, tak to tahám ven. Atp.
KTM LC8 rozhodně není apriori průser, jen je potřeba trochu péče. Spoustu věcí je odvozených od způsobu užívání. Pořád ale platí, že je to parádní motorka.