kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
WP je komfortní podvozek a po naklikání Sport nastavení dle manuálnu je to celkem funkční, ale v porovnání se základním Ohlinsem, co jsem měl na Speedu, to prostě není ono. Zejména je znatelné takové jemné pohupování v náklonu, což způsobuje nestabilitu a potřebu jemné korekce stopy.
S dealerem jsem to ještě neřešil (budu), ale nemá někdo dobrou zkušenost s nějakým podvozkovým specialistou ? Typicky z UK jsou dobré reference na K-Tech, ale v CZ není servisní středisko, nejblíž na SK. A ideálně aby měli zkušenosti s WP (i když to pro ně asi nebude zásadní problém).
E: dozadu se dá koupit Ohlins TTX, ale nevěřím, že by nešel upravit/doladit sériový WP
E2: i KTM nabízí racing WP komponenty, ale cena je totálně mimo.
Naposledy editováno 28.08.2018 12:11:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Hele mám zásadní technickou. Chtěl bych u mého SD s WP podvozkem řešit jeho naladění na váhu, tedy výměnu pružin, případně nějaké interní zásahy do tlumičů s cílem zlepšit chování zvlášť při ostřejší jízdě.
WP je komfortní podvozek a po naklikání Sport nastavení dle manuálnu je to celkem funkční, ale v porovnání se základním Ohlinsem, co jsem měl na Speedu, to prostě není ono. Zejména je znatelné takové jemné pohupování v náklonu, což způsobuje nestabilitu a potřebu jemné korekce stopy.
S dealerem jsem to ještě neřešil (budu), ale nemá někdo dobrou zkušenost s nějakým podvozkovým specialistou ? Typicky z UK jsou dobré reference na K-Tech, ale v CZ není servisní středisko, nejblíž na SK. A ideálně aby měli zkušenosti s WP (i když to pro ně asi nebude zásadní problém).
E: dozadu se dá koupit Ohlins TTX, ale nevěřím, že by nešel upravit/doladit sériový WP
E2: i KTM nabízí racing WP komponenty, ale cena je totálně mimo.