kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Sem loni v Mostě viděl takovou tu partička,co v zatáčkách tahaj lokty po zemi a jezděj ho za cca1:40 nizkejch,mezi nima týpek na devitkach a stačil v pohodě.Vubec ale netuším kolik do toho třeba nasypal
Tak to by se tomu týpkovi na devítkách mohlo vyplatit přejít na pořádný stroj, by skoro mohl atakovat traťový rekord : )
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: Tak to by se tomu týpkovi na devítkách mohlo vyplatit přejít na pořádný stroj, by skoro mohl atakovat traťový rekord : )
Jééé, to jsou zase kecy. Devítky měly v základu 130-135BHP...a jednotkou vejfukama a sáním se dalo bez problémů vydolovat 145BHP. dalšíma úpraváma šlo dostat kolem 160BHP. Vzheldem k průběhu krouťáku, váze, brzdám a podvozku si dovolím tvrdit, že to bylo solidně konkurence-schopné nářadí.
To že Assasin na tom najel 500km a soudí v porovnání d něčím na čem jezdí xlet, je prostě zdejší latina. Já mám na Laverdě asi 2tkm a furt nemůžu říct, že bych ten stroj plně pochopil...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: Tak to by se tomu týpkovi na devítkách mohlo vyplatit přejít na pořádný stroj, by skoro mohl atakovat traťový rekord : )
Nějakej německej závodník,co se vozil.Sem to napsal možná blbě.Nemyslel sem pod 1:40,ale že se k nim blížil.Rekord je ještě o kus níž ne?