kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin> no jenže moje mapa má asi někde s teplotou nějakou souvislost, protože to pod 75°C začne žrát jak Messerschmit … a i při jízdě cejtíš na plynu a vibraích, že mezi 85- 95°C (jakej je reál fakt nevím, ukazuje to budík) ten motor "přede " nejlíp
Jasny, ono to ma korekci podle teploty chladici kapaliny a nekdy dokonce přepínání “studené” mapy.
Drzi ti to konstantní teplotu, nebo se to meni podle teploty okoli a zatížení? Me kdyz je chladno nebo jedu volnou tak to klidne sleze k 60C :( asi pro jistotu vyzkousim funkci termostatu. Tele mi drzi konstantních 80C (samo dokud nestojím v koloně) - teda je fakt az po tom co jsem chladici okruh prekopal z jednookruhoveho na dvoj :D
Naposledy editováno 17.12.2018 15:27:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin> no jenže moje mapa má asi někde s teplotou nějakou souvislost, protože to pod 75°C začne žrát jak Messerschmit … a i při jízdě cejtíš na plynu a vibraích, že mezi 85- 95°C (jakej je reál fakt nevím, ukazuje to budík) ten motor "přede " nejlíp
Jestli tam opravdu mas korekce mapy podle teploty kapaliny jak pise assassin, tak tipuju ze to mas humpolacky naladeny. Respektive naladeny jen na zahratej motor a nastaveni zastudena je udelany blbe nebo vubec.
Jestli uz se nehrabes v konfiguraci sani a vyfuku, stalo by za to dat to nekomu na brzdu kdo opravdu umi.