kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Dyť už jsme to řešili, vychází to z otáček maximálního výkonu produkční verze, a v4r holt točí o 1500 až 2000 víc než ostatní bajky včetně rsv4. Ale nutno uznat že nebejt Alvára tak se to pole docela srovnalo, teď ještě srovnat i Ducati... Uvidíme další závody a hlavně co Davies, jestli je to spíš motorkou nebo Alvárovejma prackama...
Nejsem si zcela jistej jak se urcuje pocet otacek u novyho modelu znacky, resp u zmeny konceptu motoru. Ale ostatni musej zacinat ta kde minulej rok byl konec, s tema max otackama nebyl sem linej si stahnout technicky pravidla minulej a letosni rok. V tom je ten nejvetsi rozdil, kawa a dalsi startujou +- tam kde minulej rok, ducati dostala snad absolutni volnost. Navic letos sem tam nenasel limit 15000ot. Jenze kdyz musis zacinat tam kde si koncil, tak ti to je pak k hovnu cim dal tim vic to proste smrdi.
Mimo to si myslim udelala ducati chybu s tim ze si nechala Daviese a ne Melandriho, ten je rychlej na vsem