paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2019 v 16:15 | Nahoru | #1

Johnny83 píše: Dyť už jsme to řešili, vychází to z otáček maximálního výkonu produkční verze, a v4r holt točí o 1500 až 2000 víc než ostatní bajky včetně rsv4. Ale nutno uznat že nebejt Alvára tak se to pole docela srovnalo, teď ještě srovnat i Ducati... Uvidíme další závody a hlavně co Davies, jestli je to spíš motorkou nebo Alvárovejma prackama...


Nejsem si zcela jistej jak se urcuje pocet otacek u novyho modelu znacky, resp u zmeny konceptu motoru. Ale ostatni musej zacinat ta kde minulej rok byl konec, s tema max otackama nebyl sem linej si stahnout technicky pravidla minulej a letosni rok. V tom je ten nejvetsi rozdil, kawa a dalsi startujou +- tam kde minulej rok, ducati dostala snad absolutni volnost. Navic letos sem tam nenasel limit 15000ot. Jenze kdyz musis zacinat tam kde si koncil, tak ti to je pak k hovnu cim dal tim vic to proste smrdi.
Mimo to si myslim udelala ducati chybu s tim ze si nechala Daviese a ne Melandriho, ten je rychlej na vsem

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2019 v 17:14 | Nahoru | #2
dark-demon> tak zase tak daleko, abych studoval přímo technický pravidla, jsem se pravda nedostal, vycházel jsem ze srovnávací tabulky, kde byly zohledněný otáčky motoru v sériový podobě, při kterejch dosahuje nejvyššího výkonu. Plus tam je pak mraky okolností, za kterejch se to bude různě regulovat...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist