paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 17:04 | Nahoru | #1

Tifone píše: podle mého je to práce na páce ,ale
rád se poučím



no a kdyz mas metrovou paku a polozis na ni kilovy zavazi tak ziskas vetsi moment nez kdyz na pulmetrovou paku polozis dvoukilovy zavazi?

btw takovy 3litrovy iveco ma kolem 350Nm
trilitovej osobak bawo ma 400+Nm

to s tim tahanim privesu je sice fajn, ale cisla jsou pomerne jasny...

Naposledy editováno 15.03.2019 17:06:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 17:47 | Nahoru | #2

assassin píše: no a kdyz mas metrovou paku a polozis na ni kilovy zavazi tak ziskas vetsi moment nez kdyz na pulmetrovou paku polozis dvoukilovy zavazi?

btw takovy 3litrovy iveco ma kolem 350Nm
trilitovej osobak bawo ma 400+Nm

to s tim tahanim privesu je sice fajn, ale cisla jsou pomerne jasny...


Na telefonu se mi to nechce hledat. Ale oba jsou atmosféry a stejne palivo?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.3.2019 v 17:51 | Nahoru | #3

assassin píše: no a kdyz mas metrovou paku a polozis na ni kilovy zavazi tak ziskas vetsi moment nez kdyz na pulmetrovou paku polozis dvoukilovy zavazi?

btw takovy 3litrovy iveco ma kolem 350Nm
trilitovej osobak bawo ma 400+Nm

to s tim tahanim privesu je sice fajn, ale cisla jsou pomerne jasny...



Žádnej atmosferickej motor nepřesahuje moc přes 100Nm/litr objemu. Jen dvoutakt umí dvojnásobek, páč se každou druhou otáčku nefláká jak 4T. A to všichni tvrděj jak ten 4T táhne dole. Vše co je nad tuto hodnotu má na svědomí turbo - natlačit více než je objem válce - pak vznikne větší síla. Je více méně jedno jaký poměr zdvihu a vrtání motor používá. Jen u dlouhozdvihu se dostanem na pístovou rychlost, která už neumožní vyšší otáčky (aby něco neprasklo), které při stejném krouťáku dělají výkon. Jinak na kolech po zpřevodování dává stejný krouťák 200 koňová motorka jako 200 koňovej náklaďák - pokud bude zpřevodováno na stejný otáčky kol při otáčkách motoru odpovídajícím nejvyššímu výkonu. Otázkou je v tomto případě jen životnost. Motocyklovej motor by to ve srovnámí s motorem náklaďáku asi dlouho nevydržel.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist