kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: ano sila na pace je kroutici moment. motor s vetsim zdvihem ma vetsi paku ... bohuzel ale nema stejnou silu, protoze aby zachoval stejny objem, musim s vetsim zdvihem zmensit vrtani. no a s mensim vrtanim dostanu mensi silu. protoze sila tam vznika jako dusledek tlaku: sila=tlak x plocha
Ano vrtani zmensim abych zachoval objem ale sila bude vetsi diky te páce. Hele je to moje teorie. Nehádam se. Ale kdyz jsem u motoru stejneho ojemu zvysil zdvih a podarilo se mi zachovat otacky (diky novym materialum,technologii........) vzdycky jsem mel na brzde vyssi vykon. Nejsem teoretik. Ale tak nejak me z toho vychazi vetsi kroutak.
E ted mluvim o benzinovem modelarskem dvoutaktu bez turba
Naposledy editováno 15.03.2019 17:58:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Ano vrtani zmensim abych zachoval objem ale sila bude vetsi diky te páce. Hele je to moje teorie. Nehádam se. Ale kdyz jsem u motoru stejneho ojemu zvysil zdvih a podarilo se mi zachovat otacky (diky novym materialum,technologii........) vzdycky jsem mel na brzde vyssi vykon. Nejsem teoretik. Ale tak nejak me z toho vychazi vetsi kroutak.
E ted mluvim o benzinovem modelarskem dvoutaktu bez turba
A to jsi zmenšil vrtání, aby jsi zachoval objem? Jak se to tak jednoduše udělá? A jestli je to dvoutakt, tak je těch proměnných tolik (kanálky!) že už se to nedá moc srovnávat. Proč ty výkonné dvoutakty nedělají dlouhozdvihové - mohly by mít vyšší výkon.