kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Udělala. Ale stačí to na Ducati ?
Pokud teda Ducati s Panigale V4R udělala něco, co jí pomohlo ve WSBK, tak přece další továrny mohou udělat to samý. Postavit ještě víc rejsink verzi, limitku, tam si naženou otáčky a mohou na tom být podobně. A když ta limitka bude fakt nasypaná, lhostejno z jaké továrny, myslím, že se to na krámě neohřeje. Lidi takový věci chtěj a maj na to prachy.
BTW v motorsportu (a nejen tam) se vždycky dělaly obdobné věci, prostě využití pravidel na maxium, nebo využití mezer v pravidlech. Pak buď zasáhne pořadatel změnou pravidel, nebo se ostatní přizpůsobí, tj. udělají to sasmé...
BMW ma taky nejakou nasypanou editku ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: BMW ma taky nejakou nasypanou editku ne?
Jo, ale tam je tolik karbonu, že se to nevejde do pravidel