kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jako ta nová není ošklivá, to ne, ale už tak nějak plyne s davem což je škoda. A zároveň to asi nějak určuje design dalších BMW s tímhle motorem - S1000R, S1000XR, to si myslím, že bude podobnej jazyk. Za mě je trochu škoda, že taky nešli cestou přesazení ojničních čepů, protože jinak ten novej motor s variabilním časováním asi nebude vůbec marnej, zvlášť do nahatý motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: assassin> jojo, tifáč určitě myslel tu asymetrii, nějak se mu z toho dělaj pupínky
Jako ta nová není ošklivá, to ne, ale už tak nějak plyne s davem což je škoda. A zároveň to asi nějak určuje design dalších BMW s tímhle motorem - S1000R, S1000XR, to si myslím, že bude podobnej jazyk. Za mě je trochu škoda, že taky nešli cestou přesazení ojničních čepů, protože jinak ten novej motor s variabilním časováním asi nebude vůbec marnej, zvlášť do nahatý motorky
Jo jo pupinky osypky a vubec a vubec nejvic z toho nejvic nejlepsiho nej nej nej cestovniho endůra GS
NPečko sorry
Naposledy editováno 15.03.2019 19:07:41