kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
u me je to s tim podvozkem delsi story - moje moto je po zensky co s ni jezdila na okruhu - mela zadni bitubo "na miru" - s mekci pruzinou a (seriove tele nema moznost menit geo) - takze jsem ten zadek zvedl aby to melo svetlou vysku jako "normalni" tele. No a pak jsem koupil nove bitubo s origo silnejsi pruzinou + jsem dal novy kola i s novyma pneu - 190/55 ...takze najednou ta prdel vylezla o dost vyse, vypadalo to ok, ale padalo to do zatacek... takze tim, ze jsem to spustil o 4-5cm jsem vlastne kompenzoval ty predchozi upravy.
mohlo by to vic "zehlit" na nekvalitnim povrchu - ale i tak jsem ted s podvozkem poprve snad po 15ti letech spokojenej...
coz mi pripomina, ze tu 999 musim zvednout taky
Naposledy editováno 15.04.2019 10:52:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Zadek taky neúměrně tvrdej, místama mi to přijde jak hardtail, hádám že taky asi přitvrdit rebound, když ta motorka ve dvou funguje líp než v jednom, co?
Ten podvozek mě strašně mrdá, na hrbolech je to tvrdší než sport, ale v zatáčkách to jako sport nefunguje ani zdaleka
Naposledy editováno 15.04.2019 11:07:27