kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dakarista píše: assassin> takže už máš kola doma a srovnáváš s OZ?
Jj je to o neco lehčí nez oem kovana oz z prvni generace (druha generace mela stejne vypadající malgatech - rozdíl 100gramu na kolo)
Kokonhead: no ja to myslel tak, ze dokud se hejbu ma prednost kolo a motorky, s autama si muzu hrat az budu opravdu starej
Blacksabbath: tem nemeckejm (thyssen krupp) karbonum bych i veril. Jinak jo, z hlediska pevnosti/bezpečnosti vyhrávají kovane alu - ale ty uz zas nebejvaj o tolik lehčí, treba ty marchesini jsou docela tezke, tezsi nez tyhle OZ i tezsi nez OEM kovany z aprilky...
Naposledy editováno 17.05.2019 18:13:02
assassin píše: Jj je to o neco lehčí nez oem kovana oz z prvni generace (druha generace mela stejne vypadající malgatech - rozdíl 100gramu na kolo)
Kokonhead: no ja to myslel tak, ze dokud se hejbu ma prednost kolo a motorky, s autama si muzu hrat az budu opravdu starej
Blacksabbath: tem nemeckejm (thyssen krupp) karbonum bych i veril. Jinak jo, z hlediska pevnosti/bezpečnosti vyhrávají kovane alu - ale ty uz zas nebejvaj o tolik lehčí, treba ty marchesini jsou docela tezke, tezsi nez tyhle OZ i tezsi nez OEM kovany z aprilky...
Nevím no, já do nich určitě nejdu, držím se své předlohy... Teď mám dobrou nabídku na endurance hořčíkový Marchesini k té kyvce, což by byla paráda, ale prostě to nerisknu...Stejně mně nejde do hlavy, že to mají v OEM lehčí, než spousta těch aftermarket. Proč to teda týmy za drahý peníze kupují a jezdí a oni to mají z výroby?