paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 15:13 | Nahoru | #1
Aktuální čísla jsou totální průser je to litr co pětset km. Auto na odstavení a to má cca 135tis. km. Známej problém s pístními kroužky. Ale nový písty udělali s větším čepem, tak musí jít i ojnice. Nebo jít cestou jiných pístů, ale tady u mě už je v prdeli i vše ostatní. A cena opravy motoru takřka převyšuje cenu auta a jiný motor nevíš na co narazíš ikdyž bude udělaný repas. Cesta je to zahodit. Norma pro Škodovku je 0,5/1000km a to se v záruce nepotvrdilo.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 15:21 | Nahoru | #2

sejrac píše: Aktuální čísla jsou totální průser je to litr co pětset km. Auto na odstavení a to má cca 135tis. km. Známej problém s pístními kroužky. Ale nový písty udělali s větším čepem, tak musí jít i ojnice. Nebo jít cestou jiných pístů, ale tady u mě už je v prdeli i vše ostatní. A cena opravy motoru takřka převyšuje cenu auta a jiný motor nevíš na co narazíš ikdyž bude udělaný repas. Cesta je to zahodit. Norma pro Škodovku je 0,5/1000km a to se v záruce nepotvrdilo.



tenhle problém nám popisoval známej od AZNP … v Rusku si benz. malý TSFI motory kupovali i taxikáři ...a díky soft co dostával rafičku teploty nahoru do pole "pro zákazníka dobrý", měl za následek že ty auta jezdila tim poskakovacím pomalým tempem neustále "podchlazený" … tedy i tolerance na kruzích.
Taxikáři šli hromadně do protestů že litr na 1000km je prej trochu moc... u novejch aut ...škoda s tím měla velkej průser

Naposledy editováno 10.06.2019 15:21:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 15:31 | Nahoru | #3

sejrac píše: Aktuální čísla jsou totální průser je to litr co pětset km. Auto na odstavení a to má cca 135tis. km. Známej problém s pístními kroužky. Ale nový písty udělali s větším čepem, tak musí jít i ojnice. Nebo jít cestou jiných pístů, ale tady u mě už je v prdeli i vše ostatní. A cena opravy motoru takřka převyšuje cenu auta a jiný motor nevíš na co narazíš ikdyž bude udělaný repas. Cesta je to zahodit. Norma pro Škodovku je 0,5/1000km a to se v záruce nepotvrdilo.



A já mám na Feldě 205 tisíc, 99% najeto po městě, olej si na 10.000km neveme žádnej, všechny podvozkový díly jsou původní a za celou dobu se měnil jednou altík, výfuk a spojka. Jak píšeš, pojedu jí do mrtva, ale myslím, že dřív schnije, než aby se tam něco rozbilo. Měl jsem BMW 330xi E91 a znám všechny servisy na jihu čech... Už nikdy víc...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 21:23 | Nahoru | #4

sejrac píše: Aktuální čísla jsou totální průser je to litr co pětset km. Auto na odstavení a to má cca 135tis. km. Známej problém s pístními kroužky. Ale nový písty udělali s větším čepem, tak musí jít i ojnice. Nebo jít cestou jiných pístů, ale tady u mě už je v prdeli i vše ostatní. A cena opravy motoru takřka převyšuje cenu auta a jiný motor nevíš na co narazíš ikdyž bude udělaný repas. Cesta je to zahodit. Norma pro Škodovku je 0,5/1000km a to se v záruce nepotvrdilo.


Bratr ma tez 1.8 tsi, rv. 2009, zacalo to papat litr na 1000 km, ale teklo to pres turbo, po vymene lepsi...najezd nyni 380 tkm. Ve 140 tkm. se menil temer cely motor diky superspolehlivymu pohonu retezem (jen trochu poddimenzovanymu :)), sice chvili po zaruce, ale skodofka to uznala a zacalovala...
Ted ale trefil srnu, samo o sobe to auto je "temer" neprodejny, takze fakt dojezdit do mrtva, jeho druha jednickova 1.9 tdi tůr ma vetsi hodnotu...ale kdyz se na to slaplo, tak to nejelo spatne...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist