kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: trochu ve stínu novýho SF zůstala "malá" Panigale V2... přitom to osobně považuju za pecku a vedle HM950 pro mě asi to nej, co teď Ducna dělá, V4 už považuju trochu za nesmysl... jednostranná kyvka, ani ten vejfuk nakonec neni tak hroznej a kdyby byla v replikovejch barvách z V4, mňam
Neboj, nezapadla. Taky se mi líbí, akorát třeba já spíš naháče no...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: trochu ve stínu novýho SF zůstala "malá" Panigale V2... přitom to osobně považuju za pecku a vedle HM950 pro mě asi to nej, co teď Ducna dělá, V4 už považuju trochu za nesmysl... jednostranná kyvka, ani ten vejfuk nakonec neni tak hroznej a kdyby byla v replikovejch barvách z V4, mňam
Neuděláš nic.Je to sice krásný a bude to určitě skvěle fungovat,ale holt to jako skorolitrová kapota nemá 200Ps a občané to číslo potřebují..