kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Mi to taky připadá takový pěkný a navíc i funkční
Jakože čím víc šroubů, tím víc adidas já bych naopak řekl že čím víc zbytečnejch spojů navíc na věci, která může být z jednoho kusu, tím víc potencionálních problémů... a je mi jasný že to maj spočítaný na potřebnou pružnost a pevnost a třeba se i tak pletu
Johnny83 píše: ... a je mi jasný že to maj spočítaný na potřebnou pružnost a pevnost a třeba se i tak pletu
V bimote? Verim tomu. To posvarovali, sednul na to testovaci jezdec, poradne ji protahnul, a kdyz se vratil s motorkou vcelku tak to prohlasili za potrebne pruzny a pevny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Jakože čím víc šroubů, tím víc adidas já bych naopak řekl že čím víc zbytečnejch spojů navíc na věci, která může být z jednoho kusu, tím víc potencionálních problémů... a je mi jasný že to maj spočítaný na potřebnou pružnost a pevnost a třeba se i tak pletu
Na to počítání určitě maj program,kterej nakrměj tvarem,materiálem a on jim pevnost/pružnost rovnou plynule počítá a jestli nic takovýho neexistuje,tak sou programátoři kokoti,že to ještě nevymysleli.
Samozřejmě by se k tomu trubkovýmu rámu určitě hodil víc tenhle výblitek,co je stejnej od 125 do 690....tam se asi taky hodně počítalo a ještě to má výhodu,že se to dá hezky mejt..
nebo jezděj samozřejmě i jiný designový a praktičtější řešení,co by se na to určitě víc hodily.To jako jó