kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Pak přípoj hadičku na přívod podtlaku zpět a zkus nastartovat.(baterka musí být dobře nabitá) Pokud chytne tak super a pokud ne tak vytoč svíčky jestli tam jde benzín.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Honzatuu píše: Johnny83> všechno jde zjistit snadno. Tak Teda začni u podtlaku. Vytahni hadičku přívodu paliva do karburatorů. Pak hadičku kudy jde podtlak do toho ventilu, vraž to do pusy a udělej podtlak. (když poteče benzin tak je v pořádku - pokud ne, tak jsi našel závadu). Pokud funguje tak jdi ke karburátorům. Najdi dole na plovákové komoře šroubky na odkalení a vypusť benzín. Pak přípoj přívod paliva z podtlakového ventilu zpět do karburatorů a pusou udělej zase podtlak aby jsi ten ventil otevřel a zaplavil plovákovky.(nebudeš zbytečně točit motorem než to zaplaví.)
Pak přípoj hadičku na přívod podtlaku zpět a zkus nastartovat.(baterka musí být dobře nabitá) Pokud chytne tak super a pokud ne tak vytoč svíčky jestli tam jde benzín.
Tohle mě teda čeká příště, tak jen pro jistotu, přívodní hadičku ke karbcům mám vyndat u tý pumpy? Jinak bych musel sundat celej airbox... A z druhý strany vyndám přívodní hadičku, nasaju benzín, strčim do pumpy, mezitím z druhý hadičky vypustim benzín z karbců, taky vrátím do pumpy, pak teda ještě odsaju vzduch z hadičky k sání předního válce, jak psal Stann, aby se zaplavily karburátory, a zkusím s plně nabitou baterkou nastartovat?