paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.1.2020 v 22:22 | Nahoru | #1
Assassin, Tifone > vy rejcinkáři... Je racing a racing... Racing může bejt olej 30W... Stejně tak jako 10W60... Do mulťošky rc. 2015, proč ne? Do telete, vodou chlazenýho, no snad.
Problém u těch 'širokopásmovejch' olejů je jejich životnost při dlouhodobým zatěžování teplem a střihem... Což u toho vzducháče z" první poloviny 20.století" je dost... Když to člověk mění co rok, po 3000km, proč ne... Ale celej interval na 10w60 bych tedy tomu motoru nechtěl dělat.
Podle mě jsou taky asi trochu k zamyšlení vůle toho vzducháče a dilatace při zahřejvání, kde je viskózní olej spíš na škodu.
Už tu psalo více lidí a já s tím souhlasím, že je lepší častěji měnit, než dávat rejcing a hustokrutej olej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.1.2020 v 22:31 | Nahoru | #2
t_freedom> To horní cislo bych u vzduchovkovyho oleje klidně nechal,ale ta 10ka dole je asi zbytečná ..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.1.2020 v 22:36 | Nahoru | #3
t_freedom> no nej je měnit často a rejsing oil
To mě baví a je to jedna z mála věcí co na motorce dělám sám.

Naposledy editováno 15.01.2020 22:37:46

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 00:45 | Nahoru | #4

t_freedom píše: Assassin, Tifone > vy rejcinkáři... Je racing a racing... Racing může bejt olej 30W... Stejně tak jako 10W60... Do mulťošky rc. 2015, proč ne? Do telete, vodou chlazenýho, no snad.
Problém u těch 'širokopásmovejch' olejů je jejich životnost při dlouhodobým zatěžování teplem a střihem... Což u toho vzducháče z" první poloviny 20.století" je dost... Když to člověk mění co rok, po 3000km, proč ne... Ale celej interval na 10w60 bych tedy tomu motoru nechtěl dělat.
Podle mě jsou taky asi trochu k zamyšlení vůle toho vzducháče a dilatace při zahřejvání, kde je viskózní olej spíš na škodu.
Už tu psalo více lidí a já s tím souhlasím, že je lepší častěji měnit, než dávat rejcing a hustokrutej olej.



nakej priklad racing 30W oleje? nevim, jen se ptam.

ano vim, ze vysokorozsahove oleje maji "dlouhe molekuly" a maji mensi zivotnost, interval zkracuju. na jednovalcich menim olej po cca 8hodinach

viskozni olej na skodu? proc? ja slysel, ze pro stary motory je "hustejsi" olej lepsi....

ptam se, nejsem zadnej olejar....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist