paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 10:25 | Nahoru | #1
zmulin> dolní číslo je "záruka" čerpatelnosti, zaručená viskozita při udávaný min. teplotě pro ten olej
Horní je viskozita pro maximální dovolenou teplotu toho oleje.

výrobci udávají pak tabulku, kde je teplota prostředí, v kterým stroj provozuješ - min/max. a doporučená viskózní třída … pro SSo je to např ve skandinávii 10W40
pro stř. Evropu 15-20W50

Assasin > olejovej film má s viskozitou hodně společnýho, ale obávám se , že to nikdo " nezaručuje" že se to umaže.
To je daný příliš mnoha parametry. Pokud má můj 15W50 max teplotu 115°C a já často v přesunech mám i 130°C znamená to pro mě častěji měnit olej. A jak ppíšeš, asi se 10°po překročení maxima nezadře motor … jen se ten olej víc kurví

Naposledy editováno 16.01.2020 10:28:08

(reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 10:29 | Nahoru | #2
t_freedom> viz můj odkaz a předešlá zmínka o závodech v zimě.Sám vidíš v doporučení k motu,že v nižších teplotách je lepší posunout třídu oleje níž a našem podnebí zas vejš

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

16.1.2020 v 10:29 | Nahoru | #3

t_freedom píše: zmulin> dolní číslo je "záruka" čerpatelnosti, zaručená viskozita při udávaný min. teplotě pro ten olej
Horní je viskozita pro maximální dovolenou teplotu toho oleje.

výrobci udávají pak tabulku, kde je teplota prostředí, v kterým stroj provozuješ - min/max. a doporučená viskózní třída … pro SSo je to např ve skandinávii 10W40
pro stř. Evropu 15-20W50



ses si jistej ze pro max dovolenou terplotu? tzn ze treba u obyc oleje je to viskozita pri 100C a u racing oleje je to viskozita pri 150C?

jinak to neber tak ze se hadam, jen se snazim dozvedet neco noveho - coz treba jsem se dozvedel, protoze jsem nevedel jaky jsou ted trendy u racing automobilovejch oleju...

ja osobne si myslim, ze je uplne fuk jakej olej a jak starej v aute/motorce je, dulezity je aby tam byl

ale do jednovalcu leju to co tam ma byt a menim v predepsanejch intervalech, ono na MX se ten motor flaka, tam jsem nikdy nemel vic jak pul plynu a nikdy jsem ho nevytocil ani do pulky otacek - tam bych ho mohl menit klidne po 20ti hodinach. Na okruhu ale drzim plnej porad a o omezovac si to skrta taky temer porad... no a jednovalec 450 v 11ti tis....

Naposledy editováno 16.01.2020 10:39:42
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist