paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.1.2020 v 16:00 | Nahoru | #1

cibus píše: Moment. S4R a S4RS mají prostě jiné motory. S4R má z 996. S4RS byl poslední starý Monster a má Ohlinsy a motor z 998.

Nebo žiju v totálním omylu.

EDIT: I ceny ojetých S4R a S4RS jsou úplně jinde.



přelom byl 2007, vždy byl S4R ...do 2007 s D'quattrem od 2007 s TS … a k S4R Testastretta udělali ještě eSko...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.1.2020 v 16:06 | Nahoru | #2
t_freedom> S4R měly podle mě desmoquattro, pozná se to podle jiné olejové vany a jiného chladiče.

Pak starý Monster končil modelem S4RS a do toho dali nový motor Testrastrettu z 998 (trojúhelníková olejová vana a trojúhelníkový olejový chladič).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist