kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ja bych ji moc chtel - ted prisli s novou 450 v motardu, to same na cem udelal Chareyre titul ale tolik penez do toho nedam...
U tech top level kol je ta cena vysoko, kvuli tem sci-fi materiálům a technologiím - treba se koukni na ty kazety co jsou v tech nejvyšších radách - vzali obrovskej valec titanu a cela kazeta je vychroupana na cnc z plného (5ti osa), takova 3D pavucina. Nebo treba industry nine kola? Kazdej drat je kus po kuse soustruzenej/frezovanej na cnc soustruhu z nejake sedmickove alu slitiny. Se zeptej za kolik by jeden takovej drat soustruzil tifac? Ten drat je celej profilovanej a konce (tzn jakoze niple) jsou s nim v jednom kuse.... tzn výchozí polotovar bude tyčka prumer tak 8-10mm - 90procent přeměněno na spony..
Naposledy editováno 12.02.2020 17:22:29
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Zmulin: jo TM si vyrábí skoro vse.. taky ta cenovka je jinde nez u KTM... pokud to nasypes lepšímu tlumicema, pridas starter atd tak letis pres 300tis...
U tech top level kol je ta cena vysoko, kvuli tem sci-fi materiálům a technologiím - treba se koukni na ty kazety co jsou v tech nejvyšších radách - vzali obrovskej valec titanu a cela kazeta je vychroupana na cnc z plného (5ti osa), takova 3D pavucina. Nebo treba industry nine kola? Kazdej drat je kus po kuse soustruzenej/frezovanej na cnc soustruhu z nejake sedmickove alu slitiny. Se zeptej za kolik by jeden takovej drat soustruzil tifac? Ten drat je celej profilovanej a konce (tzn jakoze niple) jsou s nim v jednom kuse.... tzn výchozí polotovar bude tyčka prumer tak 8-10mm - 90procent přeměněno na spony..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Zmulin: jo TM si vyrábí skoro vse.. taky ta cenovka je jinde nez u KTM... pokud to nasypes lepšímu tlumicema, pridas starter atd tak letis pres 300tis...
Ja bych ji moc chtel - ted prisli s novou 450 v motardu, to same na cem udelal Chareyre titul ale tolik penez do toho nedam...
U tech top level kol je ta cena vysoko, kvuli tem sci-fi materiálům a technologiím - treba se koukni na ty kazety co jsou v tech nejvyšších radách - vzali obrovskej valec titanu a cela kazeta je vychroupana na cnc z plného (5ti osa), takova 3D pavucina. Nebo treba industry nine kola? Kazdej drat je kus po kuse soustruzenej/frezovanej na cnc soustruhu z nejake sedmickove alu slitiny. Se zeptej za kolik by jeden takovej drat soustruzil tifac? Ten drat je celej profilovanej a konce (tzn jakoze niple) jsou s nim v jednom kuse.... tzn výchozí polotovar bude tyčka prumer tak 8-10mm - 90procent přeměněno na spony..
jj,to je všechno pravda.Mi jen prostě občas přijde,že jen udělaj jakože vrcholnej model a ten je vlastně jen kopie vytuněnýho parádního modelu z lepších materiálů,jako třeba tady karbon.Kolikrát je to ještě nasypaný "normálnim" nadupanym Shimanem,který snad ještě furt jede jen na kuličkovejch ložiskách a tak.U tý tramvaje navíc elektronika jak u kola třeba za 80...
Nejdražší vypletený kolo sem měl v ruce před lety nějaký ručně dělaný karbonový na silničku od jakéhosi němčoura na čem prej jezdí většina z tý špičky.Stálo cca 80 jedno a vážilo to asi jako jedny cigára....
V tomhle kontextu bylo vtipný,když před lety řešili dědci v hospodě,když se ztratily nějaký kola za cca 2,5 až 3 mega na závodu míru v Terezíně,jak mohli takovou hromadu kol najednou pobrat...