Nemáte někdo zkušenostit s tímto? Nebo vaše názory? Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek Odpojená lambda sonda
1 reakcí na tento příspěvek Odpojená lambda sonda
Lyer píše: No odpojit se nemusí záleží na hloubce úpravy. Já mám Akrapovice komplet z titanu s lambda sondou a funguje to. Konektory se ale dělají když to někdo nechce například při používáni na okruhu. Takže pokud to funguje nech to tam
Pokud se lambda nevyradi - neni commanderem mozne doladit oblast ve ktere lambda pracuje - tzv closed loop - vetsinou oblast kdy je male zatizeni (nizke otacky a malo plynu) jakoukoliv korekci v PC nastavis tak lambda se snazi jednotku dohnat opet na stechiometrickou smes. Coz je ok pro ekologii a mozna i spotrebu ale pro chovani motoru ne. Typickej priklad je prechod brzdeni motorem- lehke pridani plynu - coz je docela stezejni pro dobrej prujezd zatackou - tohle se ladi aby bylo co nejplynulejsi a obvykle to spada prave do oblasti kde lambda zasahuje = bez vyrazeni labdy to nejde doladit uplne dokonale.
Pri velkym zatizeni = vic jak pul plynu, akcelerace, ridici jednotka lambdu ignoruje - takze tam uz maka PC dobre..
1 reakcí na tento příspěvek Odpojená lambda sonda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odpojená lambda sonda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odpojená lambda sonda
sketmannn píše: assassin> No je tam egr klasickej do hlavy čerstvej vzduch.
Ono to neni uplne EGR - to by to motorem jeste jednou prohnalo spaliny - tzn vyfuk by sel do sani...
Tady to pousti vzduch (ze sani-airboxu) do vyfuku a tim to redi spaliny cerstvym vzduchem.
Kdyz se to zaslepi tak strileni se zlepsi....
1 reakcí na tento příspěvek Odpojená lambda sonda
1 reakcí na tento příspěvek Odpojená lambda sonda
1 reakcí na tento příspěvek Odpojená lambda sonda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odpojená lambda sonda
1 reakcí na tento příspěvek Odpojená lambda sonda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odpojená lambda sonda
Vilouš píše: SuperSic58> já bych to klidně dl do hajzlu, ale chci, aby to bylo možný dát do původního stavu, kdybych to chtěl někdy prodat
O to strach neměj, 90% lidí ani netuší, jak funguje motor a co tam má a nemá bejt v originále. Ušetříš nějakej ten dekagram a navíc trochu uvolníš prostor kolem motoru a získáš lepší servisní přístupnost. Navíc si neumim představit, jestli se do toho bazmeku nebudou vracet žhavý výfukový plyny, když se jen zacpe přívod z airboxu..
Naposledy editováno 03.01.2016 12:29:14
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1231, 1232] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36947 | Včera v 20:46 Toncek |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 3 | 25.9.2024 v 10:49 maree |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Bridgestone Battlax S21 vs S22 Yamaha FZ1 Fazer | Super-Ňuf | 17 | 17.9.2024 v 07:09 zmulin |
Perňův Racing koutek - přestavby ok... [1 ... 346, 347] Yamaha YZF-R1 | Perňa_81 | 10406 | 12.9.2024 v 15:11 Ozzy_ |