Téma: Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
 
19.11.2015 v 13:43


Naposledy editováno 25.01.2016 01:11:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

3.12.2015 v 20:06 | Nahoru | #1

osiris píše: ...ale prd, bereš to ad absurdum (zrovna jako ty novináři ) ,nemyslím si, že by chtěl na to získat jakýkoliv osvědčení k plnohodnotnýmu lítání a ani si nemyslím, že by toužil lítat v 300 metrech kde malý letadla lítaj, dle mě jde o výzvu, dostat to do vzduchu, přelítnout s tím pole v pěti metrech nad zemí apod
...mentorování o dohledu laa nebo koupě otypovaný stavebnice za milion je myslím mimo; v porovnání s kutilstvím tady místních na svejch mašinách tohle není zas tak nic mimořádnýho, jistě se v jeho případě nejedná o "zaoceánský" lety, tak si to někde na poli zvedne ze země no
...dřív taky nikdo nevěřil, že se dá doma ve stodole postavit ultralight se kterým nepude vo hubu a stavěly se, a pěkný zvěrstva



No oni maly letadla nelitaji v 300m. Paradoxne nejnebezpecnejsi faze letu jsou ty kdy jsi tech 5m nad polem. Ambice stavitele, mi zrovna nepřipadají jako, že si to hodlá někde vystavit. V případě že to roztočí a ty fošny co tam budou místo rotoru rupnou, tak dojde k něčemu co vypadá jako detonace. V lepším případě to schytá jen on. V horším ti co budou přihlížet. Beze srandy není to prdel. Dodnes si vzpomínám jak kluci modeláři na intru postavili upoutaný virník, řka že to nikdy nikde neviděli že by to někdo zkusil. Po asi třech kolečkách došlo ke konstaktu rotoru s upoutacím lankem. Následovala destrukce ve vzduchu, a vedle nás čumilů se začali zapíchávat trosky modelu. Nestihli jsme ani zvednout zadek. To že se stavitel vyhýbá kontaktu s oficiálními úřady je nasnadě. Protože každý kdo do toho trochu vidí, by mu řekl že se rozseká. Kdyby to byla nějaká nová převratná konstrukce, tak v rámci vědeckého pokroku budu nadšeně kvitovat a radit co to jde. Jenže todle je prostě od začátku, nelegálně, na koleně, bez jakýkoliv znalostí a proti zdravému rozumu postavená blbost bez reálného využití. Jak jsem řekl poradit mu můžu. Vyměnit materiál, Vyměnit náhon rotoru, udělat pořádně rotorové listy, udělat cykliku. Jenže to může vyhodit co udělal a začít znova....

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

3.12.2015 v 20:17 | Nahoru | #2

Twister píše: No oni maly letadla nelitaji v 300m. Paradoxne nejnebezpecnejsi faze letu jsou ty kdy jsi tech 5m nad polem. Ambice stavitele, mi zrovna nepřipadají jako, že si to hodlá někde vystavit. V případě že to roztočí a ty fošny co tam budou místo rotoru rupnou, tak dojde k něčemu co vypadá jako detonace. V lepším případě to schytá jen on. V horším ti co budou přihlížet. Beze srandy není to prdel. Dodnes si vzpomínám jak kluci modeláři na intru postavili upoutaný virník, řka že to nikdy nikde neviděli že by to někdo zkusil. Po asi třech kolečkách došlo ke konstaktu rotoru s upoutacím lankem. Následovala destrukce ve vzduchu, a vedle nás čumilů se začali zapíchávat trosky modelu. Nestihli jsme ani zvednout zadek. To že se stavitel vyhýbá kontaktu s oficiálními úřady je nasnadě. Protože každý kdo do toho trochu vidí, by mu řekl že se rozseká. Kdyby to byla nějaká nová převratná konstrukce, tak v rámci vědeckého pokroku budu nadšeně kvitovat a radit co to jde. Jenže todle je prostě od začátku, nelegálně, na koleně, bez jakýkoliv znalostí a proti zdravému rozumu postavená blbost bez reálného využití. Jak jsem řekl poradit mu můžu. Vyměnit materiál, Vyměnit náhon rotoru, udělat pořádně rotorové listy, udělat cykliku. Jenže to může vyhodit co udělal a začít znova....



Myslím, že to zbytečně hrotíš.
Vohubu půjde už ve chvíli, kdy se ty listy roztočí na zemi. Nedovedu si představit statické, dynamické a aerodynamické vyvážení takhle těžkého rotoru.
Být z karbonu, asi bych tolik čertů na zed nemaloval. O drobnostech typu upevnění fošny do listu dostatečným množstvím šroubů ani nemluvím
Téma je zamknuto


TOPlist