Jedu na nx650 dominátoru takže jedu pomalu, tak 500km za den po trase. Hodně fotím a nespěchám. Spím, jím a myji se venku, anebo u místních. Občas zajíždím i mimo silnice do "terénu" co ještě motorka snese a tak abych ji nerozbil, takže opět pomalu, žádný dakar. Cena by se měla vejít včetně víza, pojištění, gum, řetězu apod., benzínu a jídla do 60 tisíc včetně Mongolska. Plus pár náhradních dílů ssebou, kdyby náhodou... Tfu, tfu, tfu.
Kdyby se chtěl někdo čirou náhodou přidat
Musím ale upozornit, že je to úplně jiný styl cestování než na velkých geesech a podobných mamutech.
Naposledy editováno 15.01.2016 13:00:21
1 reakcí na tento příspěvek NX650 do Kirgizie,Tadžikistánu Mongolska na 3 měsíce
V terénu, kde rozklepaný jednoválec projede za pomoci nohou a občasného popotlačení mají těžké stroje problém. Samozřejmě že 195 ti centimetrová, stokilová osoba s kondičkou to zvládně, ale co mám zkušenosti tak běžní jezdci (myslím to bez provokací, urážek a posměšků) mají vážné problémy.
Jednou jsem jel na projížďku s dvoumi takovými stroji.Jezdci nebyli žádní chudáci ale stejně to nebylo nic super. Na silnici mi pořád ujížděli, což mi nevadilo, jel jsem si pořád stovkou a dle potřeby odpočíval. Přitom se docela nudili a pořád chtěli spěchat dál. V terénu se karta obrátila. Pořád měli strach kdy spadnou, což se občas dařilo, když zapadli, tak jsme měli co dělat abychom stroje vysvobodili z bažiny, anebo písku. Kamení bylo moc velké, kořeny vysoké. Po pár hodinách jízdy v terénu byli docela vyřízení a po druhém dni odmítli se mnou pokračovat a odjeli na trasu. A to ani nemluvím o tom, že svoje motorky nebyli schopni zvednout, když leželi na boku trochu z kopce dolů.
Předpokládám, že kdo trochu jezdí mimo asfalt s nákladem, tak ví, o čem mluvím.