Téma: Pokec pro letecké nadšence
Pokračování dizkuse z: Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
Pher>
Rotory i okna jsou elektricky. Vstupy do motorů ohřátým olejem a taky elektricky. Tuším to bralo asi tak 40kW z generátoru. Ohřev karburátoru Ti chválím, jenom je blbý, že to pak míň táhne.
Když jsem létal Mi-4, tak tam se odmrazovalo lihem. Zpočátku čistým lékařským. Byli tam dvě nádrže, jedna na okna, ta měla obsah 3litry. No a druhá na listy. Ta měla 55 litrů. Čistého lihu.
. Když Rusové přelítávali nové Mi-4 do Čech, tak na každém letišti doplňovali líh protože zuřivě odmrazovali. A až doletěli do Prostějova, tak ty vrtulníky předávali naší armádě tak dlouho, dokud byl líh. Takže asi tak měsíc byl celý letecký pluk totálně ožralý až manželky pilotů udělaly vzpouru a milí Rusové museli domů. Naštěstí tohle já znám jenom z vyprávění bývalých kolegů, až tak starý zas nejsem.
Rotory i okna jsou elektricky. Vstupy do motorů ohřátým olejem a taky elektricky. Tuším to bralo asi tak 40kW z generátoru. Ohřev karburátoru Ti chválím, jenom je blbý, že to pak míň táhne.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
MrHip> Něco podobného bylo v LOKu, dokud se tam dělaly migy-21. Na demontáži parta notorů, kteří měli lehčí úmrtnost, protože v tom byl občas denaturák :-/
Demontáž lihové nádrže v předním radioprostoru, to byl opojný zážitek i bez pití
Na karbecy se dělá ohřev teplou vodou, na těleso se nasadí kostka a připojí k chlazení. To koně nevezme
Demontáž lihové nádrže v předním radioprostoru, to byl opojný zážitek i bez pití

Na karbecy se dělá ohřev teplou vodou, na těleso se nasadí kostka a připojí k chlazení. To koně nevezme

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.