Téma: Pokec pro letecké nadšence
 
24.1.2016 v 23:13

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

16.2.2016 v 18:05 | Nahoru | #1
gugo>
Protože ten ohřev má dost vysokou teplotu, ohřeje vzduch nad listama a proto se sníží vztlak. Asi jako když se létá v parném létě. Velmi parném.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

16.2.2016 v 19:03 | Nahoru | #2
MrHip> aha ... to by me nenapadlo. Myslel jsem ze se jen nejak lehce ohrejou listy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

17.2.2016 v 15:41 | Nahoru | #3

MrHip píše: gugo>
Protože ten ohřev má dost vysokou teplotu, ohřeje vzduch nad listama a proto se sníží vztlak. Asi jako když se létá v parném létě. Velmi parném.



MrHip nemá na to vplyv aj ohrev častí motora teplým vzduchom z turbíny? Ja som mal za to, že práve použitie bleed airu je hlavnou príčinou poklesu výkonu. Asi som si to predstavoval zle.
Ja som len simulátorista-teoretik, ale TV3-117 v Ka-50tke má ohrev aj bleed airom z turbíny (aspoň podľa teórie ktorú som k tomu študoval):










Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist