Téma: Pokec pro letecké nadšence
Pokračování dizkuse z: Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
gugo>
Protože ten ohřev má dost vysokou teplotu, ohřeje vzduch nad listama a proto se sníží vztlak. Asi jako když se létá v parném létě. Velmi parném.
Protože ten ohřev má dost vysokou teplotu, ohřeje vzduch nad listama a proto se sníží vztlak. Asi jako když se létá v parném létě. Velmi parném.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
MrHip> aha ... to by me nenapadlo. Myslel jsem ze se jen nejak lehce ohrejou listy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
MrHip píše: gugo>
Protože ten ohřev má dost vysokou teplotu, ohřeje vzduch nad listama a proto se sníží vztlak. Asi jako když se létá v parném létě. Velmi parném.
MrHip nemá na to vplyv aj ohrev častí motora teplým vzduchom z turbíny? Ja som mal za to, že práve použitie bleed airu je hlavnou príčinou poklesu výkonu. Asi som si to predstavoval zle.
Ja som len simulátorista-teoretik, ale TV3-117 v Ka-50tke má ohrev aj bleed airom z turbíny (aspoň podľa teórie ktorú som k tomu študoval):


Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.